Beantwoord

cloud afspelen hapert

  • 4 October 2021
  • 27 reacties
  • 471 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

27 reacties

Hoi Lisa,

bedankt voor je reactie en fijn dat je dit oppakt! Ik stuur je een privebericht met de gevraagde gegevens. Wat betreft de capaciteit van de cloud:

Verbruikt: 139,4

Gepland: 3,9

Beschikbaar: 56,7

Ik hoor graag hoe dit verder wordt aangepakt. Hopelijk kan het snel worden opgelost. 

 

Reputatie 7

Hi @RB mobile, heel goed dat je dit hier laat weten! Jij hoort zonder problemen van Cloud Opnemen te genieten, dus ik help je hier graag bij. Ik wilde zojuist al je verbinding onder de loep nemen, maar ik kan geen abonnement vinden aan de hand van het genoemde e-mailadres. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk te verhelpen. 

Super dat je al aangeeft welke stappen er al zijn geprobeerd, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit had geholpen. Graag wil ik voor de zekerheid ook checken hoe het zit met de opname capaciteit van Cloud Opnemen. Kun jij het volgende voor mij checken en hier terugkoppelen?

  1. Ga naar het menu van de TV Box > Account
  2. Mijn opname > Cloud Opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
    • Geplande opnames (Blauwe kleur)
    • Beschikbaar (Witte kleur)

Als je bovenstaande informatie met mij kan delen, dan ga ik hier met mijn collega's van de technische dienst dieper induiken. Dankjewel alvast! 💪