Beantwoord

Cloud-opnames Animal Planet werken niet

  • 4 January 2022
  • 29 reacties
  • 219 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7

Hi @elwin68, heel fijn dat je hier meteen mee aan de slag bent gegaan! Dankjewel voor de duidelijke aanvulling. Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier verder in te duiken. Ik ben in ieder geval heel blij om te lezen dat jij via TV Anywhere nog wel van de opnames kunt genieten. Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat jij dit hopelijk ook zo snel mogelijk weer via Cloud Opnemen kan terugkijken. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat dit onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit in ieder geval nauwettend voor je in de gaten houden! 😊

Reputatie 2

Hi @Lisa, 

Bedankt voor het meedenken. 

De powerflip heb ik uitgevoerd. De opgenomen programma's op Animal Planet vanaf 27 december 2021 kunnen nog steeds niet worden afgespeeld, alles van daarvoor wel. Het terugkijken van een gemist programma met de functie 'naar begin' werkt ook nog niet.

Er is mij wel iets anders opgevallen. De opnames kunnen wel worden terug gekeken via TV Anywhere. Sterker nog, als een opname via TV Anywhere is geopend en weer afgesloten kan dezelfde opname via de Tv-box worden bekeken. Wel omslachtig maar ik kan de opnames in ieder geval terugkijken. 

M.b.t. de capaciteit zijn de waarden als volgt:

- voltooid: 35,6 uur

- gepland: 27,1 uur

- beschikbaar: 137,3 uur

 

Ik hoop dat je met het bovenstaande de oorzaak van het probleem kunt vinden.

 

Groet Elwin. 

Reputatie 7

Hi @elwin68, super dat jij zo helder jouw verhaal deelt! Ik ga je hier graag bij helpen, want ook de programma's van Animal Planet hoor jij zonder problemen op te nemen. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt, dus we gaan samen op zoek naar de oplossing. Zou je een zogenoemde powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Heeft dit ervoor gezorgd dat jij weer probleemloos de opgenomen programma's van Animal Planet in kunt zien? Zo niet, dan heb ik nog een troef in handen die ik met je wil delen. Wellicht is de boosdoener dat je geen opname capaciteit meer hebt. Zou je per kleur een korte terugkoppeling aan mij kunnen geven?

  1. Menu van de TV Box > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
    • Geplande opnames (Blauwe kleur)
    • Beschikbaar (Witte kleur)

Kun je hiermee uit de voeten? Als je hiermee aan de slag gaat, dan zou dat super zijn. Vervolgens kijk ik dan graag weer hoe ik je verder kan helpen, om dit zo snel mogelijk te fixen! 🎈

Reputatie 2

Voor de volledigheid:

programma's kunnen wel live op Animal Planet worden bekeken.

Programma's terugkijken d.m.v. de functie 'naar begin' werkt ook niet. Er gebeurt hetzelfde als bij opgenomen programma's.Â