Beantwoord

Cloud-opnames Animal Planet werken niet

  • 4 January 2022
  • 29 reacties
  • 219 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7

Hi @elwin68, wat ontzettend fijn om te lezen! 😁 Super dat je het goed in de gaten houdt en heel graag gedaan. Jij ook erg bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik heb gekozen om twee maanden de kosten te vergoeden van Cloud Opnemen, omdat dit issue eind december begon. Maak er een mooie dag van! 

Reputatie 7

Hi @elwin68, ik wil je graag laten weten dat mijn collega van de technische dienst dit door heeft gezet naar onze IT-afdeling! Het blijkt dus gecompliceerder te liggen en daarom is er nu een andere afdeling ingeschakeld om hierbij te helpen. Het kan dan ook iets langer duren voordat ik je van een nieuwe update voorzie, maar ik blijf dit checken voor je! 

Reputatie 2

Hi @Lisa

Bedankt voor het doorgeven, wacht ik het nog even af.

 

Groet Elwin

Reputatie 7

Hi @elwin68, helemaal top! Ik heb dit er gelijk aan toegevoegd. Ik spreek je weer zodra ik een update terugzie. Alvast een heel mooi weekend!