Beantwoord

Cloud opnemen

  • 10 April 2020
  • 38 reacties
  • 3901 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 2

Nou, zo te zien ben ik niet de enige die door t-mobile belazerd word. Het is echt asociaal

Reputatie 7
Badge +1

Ben sinds 2014 klant van Vodafone thuis en na de "gedwongen” verkoop automatisch overgegaan naar T-Mobile thuis, ik woon alleen in een appartement met als pakket internet 100mb glasvezel en tv met de simpele Entone 510,  opnemen doe ik nooit dus dat is voor mij geen probleem.

Verder heb ik zolang ik klant blijft 3 themapakketten gratis, dit blijft zo ook al verander ik een themapakket b.v. ik ruil international voor entertaiment vice versa,  bij mij heeft alles van af het begin gewerkt zo als men mag verwachten alleen de storingen die op dat moment iedereen heeft.

Persoonlijk vind ik T-Mobile een prima provider voor iemand die alleen het primaire afneemt, wil men maar ietsje meer dan zou ik T-Mobile zeker niet aanbevelen.

Reputatie 1

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Nou Piotr,

 

Kosteloos opzeggen is afgewezen.

Nu juridisch me gelijk proberen te halen, want nog steeds het geval is dat TM het op hun website promoten en hebben toegegeven dat dit verwijderd moet worden.

Anders nog 10 maanden en dan opzeggen.

Helaas dan ook gelijk al me telefoon abonnementen en ben bezig met een mobiele provider tender op me werk voor 750 personen.

Zal deze klantenservice ervaring zeker in me achter hoofd houden.

Reputatie 7

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erwin t 

Er zijn wel al verschillende klanten bezig met het testen van het nieuwe platform maar een specifieke datum is er nog niet.

Reputatie 6
Badge

Het is inderdaad best wel schandalig. De communicatie over het niet op kunnen nemen is minimaal en wordt niet duidelijk vermeld tijdens het bestellen. 
 

Het nieuwe Tv platform zal nog lang op zich laten wachten. 

hoe komen we te weten wanneer het zover is dat we kunnen opnemen in de cloud?

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie.

Dit werd mij ook al verteld door de klantenservice.
Mijn punt is meer dat als mij van te voren was aangeven dat het op dit moment niet mogelijk is om op te nemen dan had ik een aantal maanden gewacht met overstappen.

Dit had als disclaimer vermeld moeten worden toen ik mijn aanvraag deed!

Reputatie 1

Inderdaad Stefan, nu moet ik 10 maanden wachten zodat ik kosten loos weer terug kan naar Ziggo.
 

Reputatie 6
Badge

@Sammie1983 
T-Mobile is daar niet duidelijk over. Ik hoop nog voor de zomer. Maar ik vrees dat het later wordt. Er zitten naar verluidt nog erg veel bugs in het nieuwe Tv platform. 

Reputatie 1

@stefan.1997 Net terug gekeken maar in het contract staat interactieve tv box.
Ik kan dus niet aantonen dat ik deze geselecteerd heb maar kan ervan uitgaan dat ik dat heb gedaan want dit is onze prioriteit.

Ik neem veel op bij BBC. Terug kijken of programma gemist kan ik hier niet voor gebruiken.

Deze kan je niet bestellen maar staat nog wel op de website. Maar deze worden dus niet meer geleverd.

 

Reputatie 1

Quote “ Met of zonder harddiskrecorder” 

Reputatie 1

Hey @Erwin t,

Zonde dat we je nu niet aan een oplossing kunnen helpen. :disappointed:  Het klopt dat de TV Boxen met opnamefunctie momenteel niet voorradig en bestelbaar zijn. Ook op onze bestelpagina is deze optie weggehaald. Met het aankomende nieuwe TV-platform is een opnamefunctie gelukkig wél weer mogelijk. Tot de uitrol van het nieuwe TV-platform kun je uiteraard wel gebruik maken van Programma Gemist om je lievelingsprogramma's terug te kijken. :relaxed:

Hi Piotr,

 

Dacht, laten we weer eens checken hoe het met het cloud opname zit?

Werd mij verteld dat het binnenkort zou beginnen, 2.5 maanden verder nog niks gehoord.

Dit gebruikt TM als excuus om mijn contract niet kosteloos op te zeggen doordat cloud opname snel mogelijk kan zijn.

Denk je dat het voor het einde van me contract zal werken?

😉

Reageer