cloud opnemen

  • 5 November 2020
  • 6 reacties
  • 528 Bekeken

Reputatie 2

Hoi!

Wanneer komt cloud opnemen voor iedereen beschikbaar? Ik wil heel graag overstappen naar cloud opnemen, maar helaas kan ik het nog steeds niet aanvragen/activeren in My T-Mobile Thuis. 
 

Groeten,

Jeroen 


6 reacties

Reputatie 3

Lijkt me een foutje bij T-mobile. Technische dienst/Klantenservice van hun bellen.

Reputatie 7
Badge +4

Is geen foutje. Dat is gewoonweg nog niet voor alle klanten beschikbaar. Het wordt gefaseerd uitgerold en inmiddels zijn veel Amino's 610 uitgerold. Webcare kan soms checken of je in de aankomende batch zit, maar verder vooruit niet. Dat hangt van meerdere facetten af, zoals hoe soepel de implementatie verloopt.

Reputatie 3

Oke

als ik dat niet zou kunnen zou ik niet eens aan een abonnement bij T-mobile zijn begonnen: ik kijk bijna niets live (super hekel aan al die reclames wat ook veel verspilde tijd kost)

Dag Jeroen, hoe lang is je T-Mobile Thuis abonnement actief?

Reputatie 2

Ik heb inmiddels contact gehad met T-Mobile en een nieuw contract afgesloten waarbij ik én goedkoper uit ben én 1 Gig internet snelheid krijg én overgezet wordt naar hun nieuwe platform om in de cloud op te kunnen nemen. Kom daar mee eens om bij andere providers (bijv Ziggo!)
Ben nu ook eindelijk af van die grote mediabox. Ik ben al sinds 2017 klant en naar volle tevredenheid.

 

Ik had al zo’n vermoeden dat dat mogelijk was. Fijn dat het zo opgelost is. 

Reageer