hallo,
een paar maanden geleden bericht gehad dat het opnemen zou overgaan van de HD in tv box naar cloud opnemen. toen bleef het verder stil. wanneer gaat het gebeuren?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelhallo,
een paar maanden geleden bericht gehad dat het opnemen zou overgaan van de HD in tv box naar cloud opnemen. toen bleef het verder stil. wanneer gaat het gebeuren?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel
Als je via de afstandsbediening op menu klikt , daarna op instellingen. Dan kunt u kijken naar uw account en de Kijkleeftijd instellen op 18 jaar. Deze leeftijden volgen de zogenaamde kijkwijzer je hebt dus alle leeftijden, kijkers tot 16 jaar en kijkers 18 jaar en ouder(dus geen pincode meer ingeven)
Hoi
Veel plezier straks met het nieuwe platform! 😄
Deze keer zal alles wel goed doorlopen zodat je niet weer zelf overal achteraan hoeft te gaan.
Ja zeker weten!
Een geweldig en vooral zonnig weekend toegewenst!
Goedemiddag
Ik heb de aanvraag voor de versnelde procedure in gang gezet: je wordt binnen twee weken overgezet op T-Mobile TV. Enkele dagen voor de overgang ontvang je een SMS en e-mails met uitleg. Zodra T-Mobile TV geactiveerd is, kun je via My T-Mobile Thuis zelf Cloud Opnemen activeren voor € 5,00 per maand: Cloud Opnemen activeren.
Hoi
Ik heb nu een verzoek ingediend bij onze specialist en hij zal binnen enkele uren de Draytek omruilen voor een Zyxel + Media Converter. Je zult binnen vijf dagen het vervangende modem en de converter ontvangen. Zodra het pakket onze distributie verlaat, ontvang je een track&trace-code waarmee je de bezorgstatus kunt checken. Wanneer je weet wat de exacte bezorgdatum is, kun je Guidion bellen op 088-2000151 om de installatieafspraak met hen af te stemmen. Ook ontvang je hiervoor een afspraaktool per SMS en e-mail zodat je het op die manier kunt inplannen.
Geef me alsjeblieft een seintje in dit topic zodra alles aangesloten is, dan kan ik de versnelde aanvraag naar T-Mobile TV indienen zodat je daarna binnen maximaal twee weken omgezet wordt. Zodra je dan eindelijk omgezet bent, kun je via My T-Mobile Thuis de functie Cloud Opnemen toevoegen!
Goedemorgen
Je ontvangt vlak vóór de overzetting een SMS en e-mails met verdere uitleg. Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust! Ik zit voor je klaar en kan altijd instappen als er onduidelijkheden zijn.
Hoi
Sinds een aantal dagen is mijn harddisk systeem omgezet naar het cloud systeem , echter op mijn Ipad krijg ik de melding dat ik geen abbonnement heb op de opname functie.
hallo Jason,
bedankt voor je bericht.
kan ik dan mijn box omruilen voor een box zonder HD recorder. deze is namelijk een stuk kleiner.
groetjes Marcel
Hoi
Om naar het nieuwe TV platform overgezet te worden, moeten beide 515 boxen omgeruild zijn en ook retour gemeld zijn in ons systeem. Het TV platform kan niet updaten wanneer er boxen actief zijn die dit platform niet ondersteunen. Je zult daardoor een korte tijd zonder opnamefunctie zitten, maar je kunt wel gewoon TV blijven kijken.
Hoi
Het antwoord op je vragen:
Sorry dat het nog niet duidelijk was en dat het allemaal langer geduurd heeft. Kan ik de box voor je omruilen en dan straks, zodra de oude box geretourneerd is en afgemeld is, T-Mobile TV aanvragen voor je?
Hoi
De ruil zal gedaan worden, omdat aanvraag voor het nieuwe platform niet mogelijk is op de TV Box die je nu gebruikt. Daarvoor dient deze eerst te worden omgeruild voor een ander type.
Wanneer je helemaal op het nieuwe platform zit, dan is Cloud Opnemen te activeren via My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Hier is het een kwestie van een knop opzetten en de rest wijst zich vanzelf. Je kan Cloud Opnemen toevoegen door het TV abonnement te wijzigen.
Heb je vragen? Laat het vooral weten. We zitten voor je klaar!
Ik behrijp de helft van wat er staat. Ik kan het on elk geval niet aanvragen.
Wanneer kan dat?
Word er achterlijk van, ben ik bezig een antwoord te typen krijg ik een pop-up of ik tevreden met met het antwoord, kan niet meer terug naar mijn antwoord, reden om aan te geven dat veel zaken betreffende klanten service veeeeeeeeel beter moeten en dat sommige dingen domweg niet werken waardoor irritatie opgewekt worden, t is dat mijn vorige provider Ziggo geen glasvezel ondersteund , anders was ik hier weg, puur en alleen vanwege de klanten service, via community lukken dingen , daarbuiten niet.t is om te janken.
Sorry voor de onduidelijkheid! Indien je meer vragen hebt, stel ze gerust!
waarom moet ik de box terugsturen? dit heeft volgens mij geen
Als ik dat doe, kan ik geen TV kijken.
verder heb ik nog een andere vraag. Mijn moeder heeft een tijdje terug een T-Mobile abo genomen en had de zelfde box Toegestuurd gekregen. Ze had niet de optie om Een andere te nemen. Er werd ook verteld dat het opnemen “ zo geregeld” kan worden. Niet dus.
Het is nogal omslachtig. Geen kwestie van knopje omzetten. Als ik het uit wil zetten, moet ik dan zeker weer boxen gaan omwisselen?
zeer omslachtig. Is er geen makkelijkere oplossing?
Het is wel fijn als de klantenservicemedewerkers aan de telefoon dit allemaal ook weten.
Ik ben nu al bijna 2 weken aan het steggelen om cloud opnames te krijgen, maar na 2 nieuwe boxen én een collega van jullie die weigert te geloven dat ik een Zyxel of Huawei nodig heb (heb nu Draytek) kan ik nog steeds niet opnemen. Te bizar voor woorden… Kan iemand mij helpen?
Mijn Customer Journey so far:
13 april: klantenservice gesproken.
TV Box met harddisk (Entone 515) doet het niet meer, geeft geen enkel teken van leven.
Uitgelezen op afstand: Harddisk is kapot. Ik zou een nieuwe box toegestuurd krijgen.
Heb specifiek nagevraagd dat ik opname functie wil hebben. Was geen probleem, kan gewoon Cloud opnemen aanzetten.
In plaats van een swap is er door de medewerker een derde box op mijn account gezet.
Als de box dan binnen was en deze zou wel werken kon ik zelf wel de oude box uit mijn abonnement halen via My Tmobile thuis.
Ook zou ik dan moeten bellen voor een credit.
15 april:
Ik heb geen bevestiging gehad van levering en ik zie in My Tmobile thuis een TV Box zonder opnamefunctie staan, dus heb ik wederom gebeld. Ik krijg nu een verhaal dat de box al bij VCT ligt en er dus niet aangegeven kan worden wanneer ik hem kan verwachten.
Ook hier werd wederom aangegeven dat Cloud opnemen mogelijk was en dat ik moet bellen voor een credit als de box ontvangen is.
17 april:
Box (Entone 510) ontvangen, aangesloten en werkend gekregen. Echter nergens cloud opname te vinden.
Wederom gebeld, andere collega gesproken en na lang zoeken kwamen we er achter dat ik toch het verkeerde boxje gekregen heb.
Het moest een Aria 610x zijn. Tijdens het wachten zag ik op de community (dit bericht) dat er ook een combinatie met Zyxel of Huawei nodig is.
Ik heb nu een Draytekk. Ik heb dat aangegeven bij de medewerker aan de telefoon, maar die gaf te kennen dat dat niet nodig was. “Als dat zo was meneer had mijn collega van de technische dienst die net heeft meegekeken dat echt wel gezegd”. Ook nadat ik aangaf dat ik dit hier gelezen heb werd stevig ontkent. Wel heeft hij een swap in het systeem gezet om mijn entone 510 (die ik deze ochtend ontving) weer terug te sturen en ik krijg nu een Aria 610x toegestuurd.
22 april:
Bijna een week verder. Pas op dinsdag (20 april) een mail gehad dat ik een nieuwe TV Box krijg. Daarna weer radiostilte. Nu (donderdagavond) nog steeds geen box gehad. Mijn retouren zijn ondertussen wel verwerkt……
Dus, nu al bijna 2 weken zonder opname functie of TV beneden, maar nog altijd radiostilte vanuit T-Mobile. Ik wil gewoon TV beneden met opname functie - dat heb ik meermaals duidelijk aangegeven. Alle competitie kan dit zonder issue, waarom is het bij T-mobile dan zo lastig?
Hoi
Alvast bedankt voor het retourneren!
Je ontvangt straks een e-mail met daarin uitleg omtrent het retourneren, mocht je een video met uitleg handiger vinden, check dan ons speciale retourtopic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?
Goedemorgen
Cloud Opnemen wordt mogelijk om als extra optie toe te voegen wanneer je omgezet bent naar T-Mobile TV. Ik heb gecheckt of ik kan uitvogelen wanneer jij eventueel zou kunnen worden toegevoegd aan een migratiebatch (omzetting naar TMTV) en dit is mogelijk wanneer je de box met recorder uit het abonnement haalt. Dan heb je namelijk de juiste combinatie aan apparatuur thuis staan: een Huawei of Zyxel modem (jij gebruikt een Huawei) en een Aria 610x box.
Het migratieproces neemt zo'n twee weken in beslag, houd er daarom rekening mee dat wanneer je de box opzegt, je twee weken lang niet kunt opnemen. Als de migratie voltooid is, kun je voor € 5,00 per maand opnemen in de cloud - ongeacht het aantal TV Boxen.
Kan ik de box voor je verwijderen? Indien je het liever zelf regelt, kan dat natuurlijk ook eenvoudig via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen.
Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan zorg ik ervoor dat ik zo snel mogelijk weer te hulp schiet! 😉
Hoi
Veel plezier straks met het nieuwe platform! 😄
Super. Krijg ik daar dan een bericht van als dat omgezet is? Bedankt voor je hulp.
Hoi Jason,
bedankt.
groetjes Marcel
blijf het ook raar vinden dat je via mijn t mobile niet aan kan geven dat je dit deze opname functie wil.
mijns inziens hoog tijd dat er eens naar gekeken wordt . Je kan veel zelf regelen maar dit niet.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.