Beantwoord

Cloud opnemen duitse zenders

  • 15 August 2023
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

kan geen Duitse zenders opnemen wat wel de rede was om naar T-Mobile te gaan. Hoe te verhelpen

icon

Beste antwoord door TMTV 2 May 2024, 10:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Annemie T , welkom bij de community.

Op de website van T-mobile kun je het zenderoverzicht inzien en wat per zender de mogelijkeden zijn.

Als een zender geen cloud opnemen ondersteunt, dan is daar geen overeenkomst voor. Dat lijkt het geval voor de Duitse zenders ARD, ZDF en WDR. Er wordt nooit gespeculeerd op het forum wanneer en welke verbeteringen er precies aan komen, dus kun je geen voorspelling krijgen. Wel kun je jouw ideeen en vragen voor ontwikkelingen kwijt in dit topic. 

Jammer was me wel verteld toen ik het abonnement afsloot.dat je alles kon opnemen. 

Het wordt tijd dat deze overeenkomst er komt. Veel klanten uit het oosten hebben hier behoefte aan.
Men is al meer dan 1 jaar bezig om dit voor elkaar te krijgen.
Wat is het probleem? Andere providers (O.a. Ziggo heeft deze mogelijkheid wel.

enkele dagen gelden gestart met glasvezel. De oude provider nog parallel voor de overgang. 

Heb nu gezien dat ik geen Duitse Zender opnemen kan. Dat was bij mijn oude provider nooit een problem. Dat is voor mij een dealbreaker - helaas.

ALs dat niet in de komende maanden verandert ga ik de glasvezel weer uit zetten. Zonder opnemen is TV voor mij niet denkbar dat is dan zoals 40 jaar geleden. Niets voor mij.

Reputatie 7
Badge +6

@ponder Je gebeden zijn verhoord! Vanaf volgende week donderdag is het mogelijk om op de nemen van ARD, ZDF en WDR. Je kunt nu al opnames plannen vanaf die datum. Of het ook voor andere Duitse zenders mogelijk wordt, kan ik je niet vertellen. Die heb ik namelijk niet in mijn pakket. Maar ik verwacht nog wel een aankondiging waarin dit duidelijk zal worden en anders is het tegen die tijd ook terug te zien in het zenderoverzicht.

Reageer