Beantwoord

Cloud opnemen Je aanvraag is in behandeling

  • 1 December 2020
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Internet + TV werkt perfect, dienst Cloud Opnemen staat echter nog steeds op ‘Je aanvraag is in behandeling’??

icon

Beste antwoord door Flevoguy 3 December 2020, 12:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Hoi Dennis,

Is dit de eerste dag met T-mobile?

Dan klopt het. Die andere diensten gaan een dag later in.

Waarom, kan ik niet vertellen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @dennispardaan, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Wat @Flevoguy aangeeft klopt helemaal: Cloud Opnemen is sinds 2 december geactiveerd. De reden dat een extra optie als Cloud Opnemen pas later geactiveerd wordt, is omdat altijd eerst een werkende Internet- en TV-verbinding aangemeld worden. Doorgaans zal hier niet meer dan maximaal 24 tot 48 uur overheen gaan, sorry voor het ongemak! 

Ik heb geschakeld met onze techneuten en zij geven aan dat het bij jou ontstaan is doordat de oorspronkelijke wensdatum van activatie op 8 december lag tijdens de aanvraag. omdat dit vervolgens vervroegd is naar 25 november, is Cloud Opnemen blijven hangen op de originele wensdatum. Er wordt aan gewerkt om de koppeling hierin te verbeteren zodat ook dat onderdeel gelijk mee vervroegd kan worden. Gelukkig hebben onze collega's van de Klantenservice het alsnog per 2 december in laten gaan!

Hoe werkt jouw verbinding verder? Is alles naar behoren of kan ik je nog ergens bij helpen? 

Reageer