Beantwoord

Cloud opnemen nog niet beschikbaar

  • 9 October 2020
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Vanochtend is bij ons T-Mobile thuis geïnstalleerd, alleen werkt het opnemen nog niet. De monteur zei dat dit in de loop van de dag vanzelf actief zou worden en dat ik anders ‘even’ moest bellen met klantenservice. Ik heb zojuist 2 uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding automatisch verbroken. Is het via deze weg wel mogelijk om in contact te komen?

icon

Beste antwoord door Brian 12 October 2020, 17:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @gewoonjoost, van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Je kan cloud opnemen gemakkelijk activeren via My T-Mobile Thuis, dit wordt dan vrijwel direct actief. Voor cloud opnemen. Op onze website lees je meer over Cloud Opnemen. Alvast veel kijkplezier! :slight_smile:

Bedankt voor je antwoord Brian. Ik heb intussen van een collega van je begrepen dat het probleem was dat de monteur niet alles had geactiveerd. Nou is een paar dagen zonder opnemen natuurlijk niet onoverkomelijk, maar ik ben wel enorm geschrokken van het feit dat een bedrijf als T-Mobile gewoon volledig onbereikbaar is. Je collega van de klantenservice vertelde dat het de laatste weken eigenlijk alleen tussen 7 en 9 ‘s ochtends nog mogelijk is om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Je zal met een echt probleem zitten..

Reageer