Beantwoord

connection error tvbox



Toon eerste reactie

31 reacties

De modem staat in de gang kast, het eerste wifi punt staat er een meter of 4 hier vandaan en met dekking geven aan de werkkamer van mijn vrouw (ongeveer 3 meter bij het wifi punt) en de slaapkamer van mijn zoon (ongeveer 4 meter bij het wifi punt vandaan) Het middelste lampje brand afwisselend groen en oranje. De beide kamers hebben geen drempel, er zit een kier van ongeveer 1 cm onder de deur. Het 2e wifi punt staat op de 2 etage, die staat al gauw 6 a 7 meter bij het eerste wifi punt vandaan en daar brand het lampje constant groen. De snelheden zijn wisselend, gisteren was het eerst supersnel, daarvoor extreem snel en heel in het begin super snel, niet zo snel, het wisselt gewoon heel sterk.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Silly2021 Ik zie dat de technische dienst er nog mee bezig was en dat de laatste update op 31 mei was. Ik zie hierin terug dat ze de huidige TV Boxen wilden omruilen voor nieuwe TV Boxen, maar dat dit niet meer mogelijk was omdat de opzegging van het TV abonnement al in gang was gezet op 22 mei. Mocht je toch nog van gedachten veranderen en een TV abonnement willen, dan moet het met de nieuwe TV Boxen zeker weten goedkomen!

Reputatie 2

Het probleem is sinds gisteren avond opgelost. Ik denk dat het te maken had met de storing van gisteren.. bedank voor de snelle reactie!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Silly2021 ,

 

Goed om te horen dat je dat ook al geprobeerd hebt. Dit is meestal de eerste vraag die krijgt bij problemen. Ik zeg ook niet dat het niet werkt als je niet rechtstreeks op het modem aangesloten zit met je tv. Wat ik aangeef is dat T-Mobile dit adviseert, en dat het met kabel aangesloten op het modem gegarandeerd moet werken en anders er een oplossing voor gezocht wordt.

Helaas heb ik nog regelmatig last van wegvallend beeld, meestal maar een paar seconden, maar als dit meerdere malen per uur voorkomt dan wordt het toch wel irritant. Soms heb ik een dingetje in beeld dat hij aan het laden is (rond draaiende stipjes), meestal springt het beeld zo weer aan. Ik heb de tv box al een keer opnieuw opgestart, maar dat had geen resultaat.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HansB070, top dat je meteen gebeld hebt met onze collega's van de Klantenservice. Zo hebben zij het kunnen doorzetten naar de technische dienst en die zal het zeer zeker oplossen, daar ben ik van overtuigd! 

Misschien een gekke vraag aangezien je al met onze collega’s gesproken hebt, maar heb je ook geprobeerd om de TV Box waarbij het als eerst niet werkte op een andere tv aan te sluiten? De foutmelding die jij krijgt, duidt namelijk op een internet-connectie probleem en dat zou met een andere kabel oplosbaar kunnen zijn. Mocht je dit ook al doorgesproken hebben, dan wil ik me bij voorbaat excuseren voor de overbodige vraag.

Houd ons alsjeblieft op de hoogte en in de tussentijd: sorry dat het niet werkt, ook aan je vrouw natuurlijk!

Reageer