Beantwoord

De Duitse zenders

  • 3 July 2023
  • 2 reacties
  • 570 Bekeken

Na mijn relaas van heden morgen, heb ik nog een tweetal vragen, te weten:

 

  • Op de zenderlijst van TV-Anywhere  ontbreken de twee hoofdzenders van Duitsland, de ARD en ZDF, Mijn vraag hoezo deze twee belangrijke zenders???
  • Vraag twee, op de normale TV-zenderlijst komen eerder genoemde zenders wél voor, echter het opnemen in de cload en de pauzeknop mag niet bij deze zenders?? Bij een KPN was dit geen enkel probleem?
icon

Beste antwoord door eric 3 July 2023, 16:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Deze twee Duitse zenders kunnen niet via TV anywhere (open internet) worden bekeken. Dat komt door afspraken tussen deze zender en T-mobile. Deze zenders zijn wel via T-Mobile DSL/glasvezel thuis te bekijken via de decoder, of TV app. 

Hetzelfde geldt voor de opname functionaliteit. Ook hiervoor zijn afspraken nodig en daarom de lijst met welke zenders dat wel en voor welke dat niet het geval is. Deze afspraken kunnen per provider anders zijn. Je kunt suggesties voor nieuwe mogelijkheden doen in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +6

@Simon de Vries Ik kwam toevallig dit topic weer tegen en wilde even laten weten dat ARD, ZDF en WDR inmiddels te zien zijn in TV Anywhere. Opnemen en pauzeren blijft nog wel toekomstmuziek.

Reageer