De ODIDO media box blijft met grote regelmaat herstarten en vragen of ik TV wil kijken.

  • 20 January 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Reputatie 1

De ODIDO media box blijft met grote regelmaat midde4n een programma of film herstarten en dan vragen of ik TV wil kijken. Op zich een domme vraag natuurlijk van een mediabox maar goed. Gezien het irritatie niveau vraag ik mij af of het mogelijk de mediabox te vervangen door de nieuwe android box.

Het zou mij veel plezier doen om eens een volledige avond TV te kunnen kijken zonder dat gedoe met die box.

 

Gr.,

Pieter van Horssen

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @horssenp, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dat is inderdaad niet prettig tv kijken op deze manier. Ik heb je direct een nieuwe Mediabox opgestuurd! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij een terugkoppeling geven na de installatie? Als het goed is moet je de melding niet meer krijgen. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @horssenp, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dat is inderdaad niet prettig tv kijken op deze manier. Ik heb je direct een nieuwe Mediabox opgestuurd! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij een terugkoppeling geven na de installatie? Als het goed is moet je de melding niet meer krijgen. Alvast bedankt. 

Reageer