Decoder reageert traag

  • 20 April 2017
  • 30 reacties
  • 1787 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 2
Dit probleem doet zich ook voor bij de Amino settopbox. Heel erg irritant. We zijn al een hele tijd niet tevreden over de werking van de settopbox, maar vanwege een stapel problemen en omwisselingen destijds bij Vodafone, namen we het maar voor lief. Ik heb nu net contact gehad met de T-Mobile service desk en daar werd ik direct goed geholpen. Na een reset van de afstandsbediening vastgesteld dat het toch aan de settopbox ligt en dat daaraan gewerkt gaat worden.
Reputatie 2
We zijn al weer 3 maanden verder en er is nog niks veranderd... Omdat het On Demand aanbod ook heel beperkt is, heb ik overwogen om weer terug te gaan naar KPN. Wel jammer omdat ik ook mijn mobiel heb overgesloten naar T-Mobile... Al met al valt het allemaal een beetje tegen voor ruim 85,- (thuis) en 49,- (Mobiel)...
Hoe komt het dat het zeker 7 seconden duurt voordat die decoder reageert op mijn afstandsbediening. Heel irritant dit
Reputatie 3
1 maand geleden gaf Sander aan dat er "binnenkort" een oplossing zou zijn.
IK heb nog niets gehoord of gezien helaas.
De 1e melding op het forum is alweer 5 maanden geleden. Op twitter zie ik zelfs een melding van 6 maanden geleden!


Ik heb het gevoel dat we hier aan het lijntje worden gehouden.
Hoe kun je in vredesnaam 5 maanden tegen klanten blijven vertellen dat je de stroom er maar even af moet halen en mensen bedanken voor de melding om vervolgens weer te beloven dat het in onderzoek is?

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/na-update-tv-box-traag-276983/index1.html

Gemarkeerd als antwoord: Jeroen op 15 maart 2017, 14:41
Hoi jacobkamstra,

Bedankt voor je melding. Ik heb het probleem van de langzame tv box ter onderzoek doorgezet. We hopen binnenkort een oplossing te hebben.

TWITTER:
@vodafoneNL Sinds overname Vodafone Thuis door #T-mobile is de #Entone zo traag als #stront. @vodafoneNL Ik mis jullie nu al.
12:15 - 25 feb. 2017
Reputatie 7
@all,

Ik ben het helemaal met jullie eens. Dit duurt echt veeeel te lang. Het blijkt een lastig technisch verhaal. We stellen genoeg vragen, maar het is echt afwachten. 😞