[Denk mee] Suggesties voor nieuwe TV zenders T-Mobile Thuis

  • 27 November 2018
  • 30 reacties
  • 1890 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4
TravelXP. Daar doelde ik op. Thanks @johnfeijen
Reputatie 3
Fine Living !!!! Heel graag! Deze mis ik best wel sinds ik ben overgestapt van Ziggo 😉

Verder is TravelXP (zit bij canaldigitaal in het pakket) wellicht een goede vervanger voor Travel Channel. Volgens hun site (https://www.travelxp.tv/travelxp-hd-europe/) gaan ze ook in het Nederlands uitzenden....
Reputatie 7
Badge +4
Dat zijn best veel zenders in korte tijd. Aardige leegloop van pakketten. Ik verwacht dat dit pas het begin is en dat dit het cable cutten in de hand gaat werken. Een spiraal.
Reputatie 7
Badge +1
E! Entertainment (stopt per 01-02-2019)
Crime & Investigation (stopt per 01-02-2019)
CBS Reality (stopt per 01-03-2019)

Bovenstaande zenders stoppen hun doorgifte in Nederland & Belgie.

Las dit op het forum van Ziggo, klopt dit?
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij was Travel Channel niet officieel bekend gemaakt. Nog geen persbericht. Wel de bedoeling om het dan al te delen? 🙂

Jammer dat deze stoppen. Food lijkt me wel een leuke zender, maar verder weinig van mijn gading.

MTV live HD zie ik graag verschijnen. Vond het, ondanks de herhaling, wel fijn concerten in HD te kijken. Ziggo geeft deze nog door. Niet te verwarren met het reguliere MTV HD kanaal.

Ik meen dat Canal Digital onlangs een reiszender heeft toegevoegd, die werkelijk over reizen gaat. Zou een logische opvolger zijn voor Travel. Weet zo even niet hoe deze heet.

Reageer