Beantwoord

Disney+ wordt geblokkeerd door mijn Draytek Vigor 2132F Modem

  • 14 September 2019
  • 6 reacties
  • 1060 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag disney+ gaan kijken. Nu heb ik een account aangemaakt en kan ik via mijn mobiel met 4g zonder problemen kijken. Als ik thuis wil kijken via wifi kan ik niet inloggen dit geldt voor mobiel en ps4 via de wifi en via mijn pc bekabeld internet werkt het ook niet. Ik heb gebeld met Disney+ zij kunnen mij niet helpen het probleem zou volgens hun bij de modem of provider zitten en de tmobile klanten service kan me ook niet helpen die snappen het probleem niet.

Wie kan mij meer vertellen?

Groeten Jeroen
icon

Beste antwoord door Jeroen Makkes 23 September 2019, 15:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Geen probleem hier om in te loggen en te kijken. Heb je het account thuis aangemaakt of op de 4G? Zou niks uit moeten maken maar misschien levert het nu in de proefperiode nog problemen op als je van verschillende IP's inlogt?
(en staat vast in het verkeerde topic aangezien het niks met T-Mobile Thuis tv te maken heeft 😉)
Ik heb hetzelfde probleem zoals Jeroen. Ik kan niet thuis via wifi op Disney +.
Ik kan alleen via 4 G inloggen en kijken bij Disney +. Het is waarschijnlijk dat Disney denkt dat ip adres van T mobile buiten de regio valt.
Tijdelijke oplossing is via 4g in te loggen en filmpje opstarten en daarna meteen overschakelen naar wifi.
Reputatie 7
Hey @Jeroen Makkes,

Zo te zien heeft mijn collega dit probleem aangekaart bij onze technische dienst. Zij gaan dit onderzoeken en hopelijk oplossen voor je. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, brengen we je op de hoogte.
Bij ons is het probleem inmiddels opgelost we hebben vandaag weer een nieuwe poging gedaan en alles werkt zoals het moet werken. Geen verklaring waarom het nu wel werkt.
Reputatie 7
Hi @Jeroen Makkes, goed om te horen dat het weer werkt! @maoyeh is dit voor jou ook het geval?
Hi @Brian

Bij mij werkt het ook.

Reageer