Beantwoord

Eerste mediabox kost 5 euro?

  • 8 December 2023
  • 9 reacties
  • 248 Bekeken

Hallo, ik heb net een nieuw abonnement, ik dacht geen mediabox nodig te hebben maar helaas ondersteunt mijn tv de odido app niet. Nu lees ik dat een eerste mediabox 2,50 hoort te kosten maar als ik een mediabox toevoeg moet ik 5 euro betalen?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 8 December 2023, 15:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @KiyomiNL  ik denk dat dit komt omdat je abonnement al loopt?

De moderators  kunnen misschien nog iets doen. Zet in je forum profiel vast je klantnummer en geboortedatum. Wij klanten kunnen dat niet zien.

Wat je ook kan doen is Google Chromecast met Google TV - HD  kopen. €40,- heb je er zo uit. Dan kan je wel zonder boxen kijken, het werkt heel fijn (bij mij dan)  met een Sony en oude Samsung TV

Hallo @KiyomiNL  ik denk dat dit komt omdat je abonnement al loopt?

De moderators  kunnen misschien nog iets doen. Zet in je forum profiel vast je klantnummer en geboortedatum. Wij klanten kunnen dat niet zien.

Wat je ook kan doen is Google Chromecast met Google TV - HD  kopen. €40,- heb je er zo uit. Dan kan je wel zonder boxen kijken, het werkt heel fijn (bij mij dan)  met een Sony en oude Samsung TV

Ik denk dat een chromecast niet helpt? Netflix enzo heb ik wel, maar nu heb ik geen normale tv zenders. Het is wel een smart tv maar het besturingssysteem ondersteunt de app niet.

Reputatie 7
Badge +14

Chrome kast

@KiyomiNL Bij mij werkt het perfect ook op slimmer TV. Odido, Netflix, F1 alles staat nu op mijn TV
Kan je toch weer terugsturen als het niet werkt.

Bij Bol zijn ze niet moeilijk als je het maar netjes inpakt 

Reputatie 7
Badge +5

Excuus @KiyomiNL! De prijs in Mijn Odido klopt niet. De eerste Mediabox kost je inderdaad € 2,50, de tweede, derde of vierde kost € 5. Ik heb de fout in Mijn Odido meteen aangekaart. Wil je nu een Mediabox hebben? Geef mij dan toestemming om deze voor je te bestellen. Ik regel dit graag!

Excuus @KiyomiNL! De prijs in Mijn Odido klopt niet. De eerste Mediabox kost je inderdaad € 2,50, de tweede, derde of vierde kost € 5. Ik heb de fout in Mijn Odido meteen aangekaart. Wil je nu een Mediabox hebben? Geef mij dan toestemming om deze voor je te bestellen. Ik regel dit graag!

Dankjewel, je mag voor mij een mediabox toevoegen. :)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @KiyomiNL, ik heb het meteen in gang gezet! Je zult per e-mail op de hoogte worden gehouden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +1

Als je goed leest is de box incl de app de eerste 6 maanden gratis, echter wat niet vermeld staat of dit is op moment dat de box en/of app is geinstalleerd of moment van activering aansluiting.

Let op onderstaande geldt voor eerste 6 maanden, daarna gelden de doorgehaalde tarieven

 

Als je goed leest is de box incl de app de eerste 6 maanden gratis, echter wat niet vermeld staat of dit is op moment dat de box en/of app is geinstalleerd of moment van activering aansluiting.

Let op onderstaande geldt voor eerste 6 maanden, daarna gelden de doorgehaalde tarieven

 

Dit zie ik inderdaad maar bij mij staat 5 euro in plaats van 2,50. Het is inmiddels al opgelost.

Reputatie 4

We hebben blijkbaar allemaal andere actietarieven..

Hier gaan de kortingen over 8 maanden.

Reageer