Beantwoord

Elke dag inloggen op Tv app

  • 16 January 2024
  • 10 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 2

Hoi Odido, 

Ik moet bijna elke dag inloggen in de TV-app en soms wel 2x per dag. Tevens is de TV-app vaak traag in het reageren. 

Is daar wat aan te doen? 

Alle andere apps zoals NPO, KIJK, Netflix en meer werken wel goed en reageren accuraat. 

Als dit zo doorgaat denk ik dat ik maar voor een andere provider kies. Ik ben juist van de TV-box afgestapt omdat ik minder kabels wil.

Graag jullie reactie. 

icon

Beste antwoord door fam.oberman 17 January 2024, 21:15

Bekijk origineel

10 reacties

Ik haak even aan…. Heb hetzelfde probleem. Als ik de mediabox dan uit- en aanzet, hoef ik geen code meer in te voeren. Ik had gehoopt dat dit probleem met de meest recente updat zou zijn verholpen, maar helaas…

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @fam.oberman, hier ga ik naar kijken! Ik begrijp dat de Odido TV app niet lekker werkt. Het is niet de bedoeling dat je steeds moet inloggen. Is de app al eens volledig verwijderd geweest van je televisie > televisie herstart > app opnieuw gedownload? Dit kan goed de oplossing zijn. Helpt het niet, wil je mij dan laten weten welke televisie + modelnummer je hebt?

 

@RobW69 Ik lees bij jou dat het niet gaat om de Odido Online TV app maar om de Mediabox. Klopt dat? Ook hier is het niet de bedoeling om steeds de code te moeten invoeren. Is het niet dat iedere zender om een pincode vraagt? Dat kun je gemakkelijk aanpassen door in jouw profiel het Ouderlijk toezicht aan te passen en de leeftijd op 18+ te zetten. Gaat het echt om het inloggen? Dan wil ik graag meekijken. Wil je jouw klantnummer in je profiel plaatsen? Deze bestaat uit drie letters en vijf cijfers. Laat het mij weten als ze erin staan!

Het gaat inderdaad om de mediabox. Niet iedere zender vraagt om een pincode. Het is alleen wanneer de TV/mediabox uit heeft gestaan. Ik krijg dan de vraag “Wie kijkt er TV?”. ik heb een extra profiel (met dezelfde instelleingen) aangemaakt om te kijken of dit dan opgelost zou zijn. Leeftijd is 18+ (ouderlijk toezicht staat uit). Of moet ik de leeftijd ergens anders invullen. Klantnummer is toegevoegd aan profiel.

Reputatie 2

@Cheyenne van Odido ik heb de app nu verwijderd, tv uit en aan gedaan en daarna de app weer opnieuw geïnstalleerd. Uiteraard moest ik toen weer inloggen. Ik ga de komende dagen in de gaten houden of het nog steeds voorkomt dat ik steeds weer moet inloggen.

Ik zal na het weekend hier weer een update plaatsen.

Reputatie 2

@Cheyenne van Odido helaas dit weekend weer 2x moeten inloggen in de app.
Wij hebben een Samsung Neo QLED 55QN85B (2022). Zij bijlage voor modelnummer.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @fam.oberman, ik ben nog eens gaan kijken en zag dat je op veel devices tegelijk was ingelogd. Ik heb alle devices verwijderd. Zou je eens kunnen kijken of je nu wel ingelogd blijft? 

Reputatie 2

@Tommie van Odido hoe kan het dat ik op veel devices was ingelogd?  Wordt inloggen in de app op de telefoon ook gezien als inlog?

Tot nu toe heb ik niet hoeven inloggen maar hou even een langere periode aan om te kijken of dit heeft geholpen.

Ik meld mij volgende week weer met een update. Tot zover bedankt.

Reputatie 6
Badge +2

@fam.oberman Goede vraag! Elk apparaat waarop wordt ingelogd wordt gezien als inloggen. Fijn om te lezen dat je tot nu toe ingelogd blijft. Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling volgende week, tot dan! 😀

Reputatie 2

@Teresa van Odido helaas donderdag wilde de app weer niet meewerken. Zwart beeld en we konden niets. Na een tijdje wachten startte de app weer app maar was heel traag. Gisteren moesten we helaas weer inloggen 😞

Reputatie 7
Badge +1

Als ik ergens het goed heb gelezen kun je wel 10 apparaten aanmelden zoals smartphones of tablets of andere gadgets wat dan ook,  echter kunnen bij Odido maar max 3 of 4 tegelijk kijken?

Reageer