Enkel zenders NPO 1, 2 en 3 in TV anwywhere app

  • 29 August 2022
  • 52 reacties
  • 751 Bekeken


Toon eerste reactie

52 reacties

Reputatie 7

Hi @Maustar, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is doorgezet naar onze IT-afdeling! Zodra hier nieuwe updates uitrollen, dan zal ik die hier delen. Hopelijk kan ik je hier snel verblijden met een reactie. 

Hi @RTI1113, ook voor jou willen we het onderzoek graag doorzetten naar onze IT-afdeling! Mijn collega van de technische dienst heeft gevraagd of ik hiervoor nog de volgende informatie bij jou kan opvragen. Op welke ander toestellen had je getest waar het wel werkte (op welke laptop en telefoon is dit)? Kun je daarnaast aangeven welke TV Anywhere versie jij hebt? Als je tot slot een zelfde screenshot zou kunnen delen als die @Maustar hier heeft gedeeld, dan zou dat super zijn. Merci voor de moeite. 

Beste @TMTV ,

 

bedankt voor je reactie. Zie hier het screenshot.

 

De telefoon is altijd helemaal bijgewerkt met updates (indien beschikbaar). Ook de apps.

Reputatie 7
Badge +6

@RTI1113 Dit ziet er allemaal goed uit. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren en inloggen? Ook je telefoon opnieuw opstarten wil wel eens helpen.

@TMTV alles al een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat….

Reputatie 7
Badge +6

@RTI1113 Heb je misschien een ander apparaat waarop je de app kunt testen? En werkt de webversie (alleen voor PC/Mac) wel?

@TMTV ja, op een andere telefoon werkt de app wel. En de webversie werkt ook op een laptop.

Hoi @Lisa ,

Er staan geen favorieten aan.

Als ik een andere zender wil selecteren dan begint deze te laden en eindigt weer op het beginplaatje. Er gebeurd niets, ook geen foutmelding. Ben pas net klant, dus probleem sinds een paar weken.

Reputatie 7

Hi @RTI1113, check - helemaal helder! Ik heb gelijk een verzoek ingediend voor de technische dienst. De komende dagen houd ik het onderzoek goed in de gaten en laat ik het weten als er een update uitrolt. Hopelijk kan ik je snel verblijden met de oplossing. 

Beste Lisa,

 

Ik ervaar exact hetzelfde probleem als topicstarter RTI1113. Hier een Google Pixel 6 op Android 13. Vorige week de update gedaan van Android 12 naar Android 13 en sindsdien ervaar ik het probleem volgens mij. Ik heb ook de app gedownload zoals in begin van het topic werd gevraagd. Onderstaand de resultaten daarvan:

 

Ook opgenomen programma van de zenders die geen beeld geven, worden niet getoond via de app. 

Graag hoor ik wat de oplossing voor het probleem is.

 

Met vriendelijke groet,

Maurice

Reputatie 7

Hi @Maustar, super fijn dat je ook gelijk de stappen uit dit topic bij langs bent gegaan! Ik ga ook voor jou een verzoek indienen bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk te laten fixen. Kan je hiervoor enkel nog aangeven of het bij jou ook werkt op andere apparaten? En zie jij net als @RTI1113 ook geen foutmelding? Als je hier nog op kan terugkomen, dan ga ik direct aankloppen bij mijn collega's. Ik ga hier graag voor jullie achteraan.

Reputatie 7

Hi @RTI1113, ik heb nog een aanvullende vraag doorgekregen die ik graag met je wil delen! Zou je het cache-geheugen kunnen wissen? Daarvoor verwijs ik je graag naar één van deze websites: https://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/ en https://www.seniorweb.nl/tip/cache-legen-op-pc. Dankjewel! 

Hoi @Lisa ,

Ja, bij mobiele data is hetzelfde probleem. Streamen doe ik via een Chromecast.

Met beginplaatje bedoel ik: ik selecteer de zender, dan gaat de app naar deze zender (boven beeld, onder tv gids. Dan druk ik op play, dan laad het scherm even en dan komt het beginscherm weer op (afbeelding van een programma van de zender). 

 

Gr.

Rob

 

Reputatie 7

Hi @Maustar, kijk dit noem ik nog eens een razendsnelle reactie - top! Hartstikke bedankt voor de aanvulling. Ook voor jou heb ik een verzoek ingeschoten en ga ik dit goed in de gaten houden. Hopelijk kan ik jullie allebei snel verblijden met een structurele fix. 

Reputatie 7

Hi @RTI1113, perfect - thanks! 😁 Dankjewel voor de aanvulling, helemaal helder zo. 

Reputatie 7

Hi @Amelandbor, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is afgerond! Mijn collega vermoedt dat het issue aan jouw telefoon zelf ligt. We willen je vragen of je jouw telefoon terug naar fabrieksinstellingen kunt zetten. Zou je kunnen aangeven of je hierna wel zonder problemen alle zenders kunt bekijken? 💪

Hoi @Lisa ,

 

Alles leeggemaakt maar heeft niet geholpen. Mijn telefoon komt uit Italië. Kan het daar eventueel aan liggen?

Wij hebben sinds gisteravond hetzelfde met onze TV app, alleen nog maar NPO 1,2, en 3 te zien.

al geprobeerd TV aan en uit, stekker uit het stopcontact en weer inschakelen. App verwijderd en weer geinstalleerd maar nog geen verschil.

voor de zekerheid ook apparaten uitgelogd van tv anywhere al zou dit geen verschil moeten maken dacht ik….

wat kan ik nog meer proberen?

 

Reputatie 2

Hi @Amelandbor, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is afgerond! Mijn collega vermoedt dat het issue aan jouw telefoon zelf ligt. We willen je vragen of je jouw telefoon terug naar fabrieksinstellingen kunt zetten. Zou je kunnen aangeven of je hierna wel zonder problemen alle zenders kunt bekijken? 💪

Dat ga ik dus niet doen. Kan ik alles weer opnieuw gaan instellen, dan maar geen TV kijken via deze telefoon.

Vind het ook een erg makkelijke oplossing eerlijk gezegd om maar even te proberen. En zoals te zien is in dit topic ben ik zeker niet de enige, zelfs je collega heeft er last van.

Reputatie 7

Hi @RTI1113, hartstikke fijn dat je mij hier weer zo snel van op de hoogte brengt! 😊 Dit heb ik gelijk nagevraagd bij één van mijn collega's, want dit durf ik zelf niet met zekerheid te zeggen. Zodra ik een terugkoppeling heb, dan laat ik dat aan je weten. Mogelijk is dan inderdaad de boosdoener opgespoord. 

Reputatie 7

Hi @RTI1113, hopelijk heb je ook zo'n zin in het weekend! Ik heb op de valreep nog twee extra vragen doorgekregen vanuit onze IT-afdeling. Sorry voor de hoeveelheidvragen, maar we willen je zo goed mogelijk helpen. Hebben zowel de A21 als de A71 Android 12? Merci alvast. 

Reputatie 7

Hi @RTI1113, graag wil ik nog de volgende dingen aan je vragen! De IT-afdeling is nog erg druk bezig met het onderzoek. Kun je aangeven of je dit issue ook ervaart met jouw Samsung A71 bij het gebruik van mobiele data? Ook wil ik aan je vragen of je streamt via een Chromecast of via een ander device? En tot slot wil de IT-afdeling nog weten wat je precies bedoelt met beginplaatje. Kun je dit ook nog aangeven? Merci voor de moeite! 

Hoi @Lisa,

 

Ja beide Android 12.

Reputatie 7

Hi @Maustar en @RTI1113, ik heb het onderzoek voor jullie in de gaten gehouden! Mijn collega's hebben aangegeven dat dit probleem is opgelost. Ervaren jullie dit ook zo? Ik hoop het ontzettend en hoor het graag.

Hey @Lisa,

Bij mij werkt het helaas nog niet. Het probleem is nog exact hetzelfde.

Reputatie 7

Hi @Maustar, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is afgerond! Het blijkt dat Android versie 13 van TV Anywhere nog niet is uitgerold. Als je nu dus Android 13 gebruikt (dat nog op developer versie is volgens Google) kunnen er bugs zoals deze zijn. We raden je aan om te kijken via https://t-mobiletv.nl/ of terug te gaan naar Android 12 dat we wel
ondersteunen, terwijl je wacht tot we Android versie 13 ondersteuning bieden. Weet jij zo voldoende? 💪

Hi @RTI1113, ik wil heel graag nog aan je vragen of je ons kan voorzien van de screenshot die ik onlangs bij je heb opgevraagd! Dat helpt de technische dienst enorm. Merci alvast! 😊

Reageer