Beantwoord

entone box werkt niet

  • 4 October 2023
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Sinds een paar weken geeft onze tv box (entone) vaak een “foutmelding” (er is iets misgegaan druk op ok om nogmaals te proberen). Dit werkt natuurlijk niet en zelfs de stroom ervanaf halen werkt vaak niet of pas na een aantal pogingen. 
ik weet dat ik tv kan kijken via de app op de tv zelf, maar voor andere mensen in huis is dat geen handige oplossing. 
 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 4 October 2023, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sandrazz, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik begrijp je hierin volkomen en ik wil ook dat jullie zorgeloos tv kunnen kijken, ook via de TV Box. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je nog in bezit bent van een verouderd modem en oude TV Box met harddiskrecorder. Deze wil ik allebei voor je vervangen! Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Let er ook op dat er een monteur langs moet komen om het nieuwe modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Kan je mij laten weten of ik dit voor je in gang kan zetten? Dit zal het euvel voor je oplossen.

Hoi Tommie

als daar het probleem mee is opgelost dan vind ik het prima om de box en modem te vervangen. Ik hoor dan van jullie wel hoe t verder gaat? 
 

ge Sandra

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sandrazz, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem, TV Box en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur.

 

Let op: Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. Kan je mij een terugkoppeling geven na dat de monteur geweest is? Alvast bedankt!

Reageer