Beantwoord

entone boxen

  • 11 October 2023
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

2e box heeft langere tijd uitgestaan, van voor de odido overgang en nu willen we deze weer gebruiken maar loopt vastv in oud t-mobile opstart scherm. kunnen we 2 nieuwe boxen krijgen ?

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 7 November 2023, 13:53

Bekijk origineel

4 reacties

Ik zie bij anderen dat er antwoord komt en er kastjes afgestuurd worden. Hierop geen antwoord, wat is de procedure om nieuwe kastjes te krijgen als de oude niet meer werken ?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @BEAK, ik wil allereest mijn oprechte excuses aanbieden dat jouw topic niet eerder opgepakt is! Deze hebben we over het hoofd gezien, maar ik ben er nu voor je om de TV Boxen voor je om te wisselen. 

Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van TV Boxen met harddiskrecorder, mocht je op deze manier nog programma's opnemen dan is het belangrijk om te weten dat de nieuwe TV Boxen geen harddiskrecorder meer hebben. In plaats daarvan kan je gebruik maken van Opnemen via de cloud. Dit kost €5 per maand en kan je aanzetten in jouw Mijn Odido account. Je kan op onze website lezen hoe dit precies werkt. Mocht je geen programma's opnemen, dan verandert er voor jou niks! 

Laat je het me weten als ik de TV Boxen voor je kan omwisselen? Dan ga ik ze gelijk naar je toe sturen! 

 

Bedankt voor de reactie, het zijn van die kleine vierkante entone kastjes, al vanaf begin met Vodafone. Ik was mij niet bewust dat er een recorder functie in zat. Gebruiken we niet dus graag nieuwe kastjes (2x) afsturen svp. Alvast Bedankt. Mvg, Bea

Reputatie 6
Badge +3

Hi @BEAK

Super! Bedankt voor je bevestiging. Ik heb zojuist de nieuwe TV Boxen voor je besteld. Binnen enkele dagen zul je deze thuis ontvangen. We houden je op de hoogte betreft de bezorging via de mail. Tot de nieuwe TV Boxen binnen zijn kun je gebruik maken van je huidige TV Boxen. 

Als er nog iets is, kun je altijd een nieuw topic aanmaken! Geniet van je dag en alvast heel veel plezier met de nieuwe TV Boxen. 

 

Reageer