Beantwoord

Entone TV box aansluitende opname faalt



Toon eerste reactie

29 reacties

Hi Boris, dat wordt dan de tweede reprovisie in twee weken… das een aardige score. 😉

Wanneer ik niet de modem opnieuw moet gaan configureren als de reprovisie is uitgevoerd, dan is het prima om die actie te doen.

Gekke vraag: helpt dit ook om een normale VPN connectie via het modem op te zetten want die connectie valt er elk uur ongeveer uit. Lastig bij meetings en training geven…

Dank, Dennis

Reputatie 7

Hoi @the_menace ,

Goed dat je het aankaart! Ik ben aan de achterkant direct gaan kijken naar de situatie en zie iets wat niet hoort. Als ik de verbinding erbij pak, zie ik namelijk dat we twee keer de TV Box herkennen op het modem. Ik wil dan ook graag kijken of een reprovisie van het modem helpt om het abonnement opnieuw te versturen en daarbij de TV Box goed te registeren. Kan ik deze voor je uitvoeren? Ik hoor het graag van je!

Hi soepkip67,

Als ICT’er altijd het eerste dat ik doe…

Helaas ook na een vorige remote reset door een moderator, is nu dit issue naar voren gekomen. Door die reset was het geheugenprobleem van vorige keer wel opgelost. Dus ene probleem gefixt en een nieuwe terug. #HoudJeVanDeStraat

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @the_menace ,

 

Heb je ook het volgende geprobeerd?

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart, kun je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.

  Het kan ook zijn dat de opslag vol zit, je kan dan de oude opnames verwijderen.

Mocht dit niet helpen, meld het dan hier. Een moderator pakt het dan vanzelf op, ze helpen op volgorde van binnenkomst.

Reageer