Beantwoord

Entone TV box aansluitende opname faalt



Toon eerste reactie

29 reacties

@Jason Daar kan ik niet aan voldoen. De MacBook is niet mijn eigendom en heb dus geen autorisatie om apps te downloaden en te installeren.

Tevens heb ik alleen de TV bedraad aangesloten. Die is van een generatie zonder AppStore.

Kan er vanuit T-Mobile support een actie worden gestart om na te gaan hoe stabiel de modem zelf is en wat de aanvoersnelheid / -kwaliteit is tot en met de modem?

Hi soepkip67,

Als ICT’er altijd het eerste dat ik doe…

Helaas ook na een vorige remote reset door een moderator, is nu dit issue naar voren gekomen. Door die reset was het geheugenprobleem van vorige keer wel opgelost. Dus ene probleem gefixt en een nieuwe terug. #HoudJeVanDeStraat

Reputatie 7

@Comp User, heel fijn dat jij gelijk de moeite hebt genomen om beide TV Boxen te rebooten. Topper! Ik hoop net als jij dat deze problemen zich zeker niet weer gaan herhalen. Kan jij aan mij laten weten of het zwarte beeld is verdwenen nu jij de reboots hebt uitgevoerd? Een factory reset zou hier ook bij moeten helpen, maar ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij niet al jouw opnames kwijt wilt raken. 

Ook wil ik graag nog bij jou checken of het kan zijn geweest dat de TV Box waarbij de opname niet goed is gelukt, wellicht van de stroom af was op het moment dat jij wilde opnemen? Dit kan er namelijk voor hebben gezorgd dat de opnames zijn mislukt. Daarnaast kan ik het modem niet uitlezen als ik in jouw verbinding kijk. Maak jij toevallig gebruik van een eigen modem? Als jij gebruik maakt van eigen apparatuur, dan wil ik graag kijken of het probleem is verholpen wanneer jij ons eigen modem aansluit. Ik hoor het graag van je, zodat wij er samen voor kunnen zorgen dat dit probleem voor eens en altijd verdwijnt! ✨

Reputatie 4

@Lisa Het lijkt erop - fingers crossed - dat het nu weer gaat zoals het hoort, ik maak over het weekend nog wel op beide recorders opnames van - met name - de sport (F1, IndyCar, NASCAR).

 

Ik maak idd - al vanaf het begin, toen ik de (Vodafone) Draytek nog had, die afgelopen week is omgeruild voor de Zyxel - gebruik van een eigen router (Edgerouter 6P, daarvoor verschillende modellen van Asus).

 

De recorders zijn afgelopen vrijdag na de omzetting van WBA naar ODF even van de stroom geweest ivm een lege guide, dat had misschien wat langer - en evt met de ethernet kabel eruit - gekund, maar dat is kennis achteraf en daar heb je niets aan.

Reageer