entone tv kast omruilen voor nieuwste model

  • 27 August 2022
  • 5 reacties
  • 892 Bekeken

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 104 reacties

Sinds enkele maanden valt mijn entone tv kastje meerdere keren per avond / dag uit. Na enig heen en weer geschuif hebben we dan ff beeld, maar voordat je het weet valt hij weer uit. Nu begreep ik dat het entone tv kast verouderd is en niet voldoet aan het nieuwe tv platform. Kan ik de (verouderde) entone tv box omruilen voor nieuwste variant? Zodat ik van alle problemen / gedonder af ben en gebruik kan maken van nieuwste tv platform?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @staub, zoals eerder in het andere topic aangegeven, heb ik gezien dat je momenteel gebruikmaakt van de Aria 7x TV Box, ik zie geen Entone box geregistreerd staan - kan dat kloppen?

Graag help ik je met dit probleem, maar dan wil ik wel 100 procent zeker weten dat we de juiste box aangesloten zien. Alvast bedankt!

Reputatie 3

@Jason ik zie via menu, account, instellingen , tv box tv type; entone-85 staan.

zou je graag een foto hiervan willen sturen zodat je het kan zien, maar kan dat niet voor mekaar krijgen.

dus denk dat ik een entone tv box heb in plaats van de aria 7x tv box waarover hij het hebt..

 

graag zou ik hier een duidelijk antwoord op krijgen mede omdat de tv box meerdere keren per dag / avond vast loopt.

Reputatie 7
Badge +14

Dit is de decoder die de moderator op jouw verbinding actief ziet. Heb je jouw decoder direct met een LAN kabel op het modem aangesloten of zit dit verbonden via een extender, b.v. een powerplug?

Dat entone 85 zou zomaar kunnen kloppen in de Amino Aria 7x, het bedrijf Entone is opgeslokt door Amino en aangezien T-Mobile op het oude platform nog de entone firmware nodig heeft zal die er in zitten, ik verwacht dus dat er hier nog gebruik word gemaakt daarvan, tenzij het nieuwe platform er ook gebruik van maakt.

Reputatie 7
Badge +6

De Entone 85 is de technische naam van de Aria 7x. Als je onder op de tv-box kijkt, zie je dat het serienummer met 85 begint. Voor de volledigheid: de Entone 26 is de Kamai (510b), de 27 is de Amulet (515b, met HDD) en de 68 is de Aria 610x.

De Aria 7x is de nieuwste box die T-Mobile heeft, dus daar kan het niet aan liggen (tenzij deze box defect is). Je kunt overgezet worden naar het nieuwe platform, als je daar nog geen gebruik van maakt. Dat kun je controleren door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Zie je bij Abonnementen > TV de optie cloud-opnemen niet staan, dan zit je nog op het oude platform.

Reageer