Beantwoord

error 514999 - terugkijken op de commerciële zenders

  • 6 September 2022
  • 36 reacties
  • 694 Bekeken


Toon eerste reactie

36 reacties

Hallo @Lisa, ik ervaar dit probleem op beide settop boxen en de TV Anywhere App. Omdat beide situaties hetzelfde resultaat opleveren heb ik de app niet opnieuw geïnstalleerd. Alleen in de App verschijnt een duidelijke error nummer. 

Reputatie 7

Hi @berer08, heel fijn dat je dit hier laat weten, zodat ik je hierbij kan helpen! Ervaar je dit in de TV Anywhere App of in de Smart TV App? Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag van je, want ik wil dit heel snel fixen. 

Sinds zaterdag ervaren wij dat opgenomen uitzending niet teruggekeken kan worden. Betreft een opname van een commerciële zender. In de app krijg ik de code 514999.

Reputatie 7

Hi @Jaykay68, @Gerrit078, @peter-keetfm en @CrisTien, super goed dat jullie je meteen hebben gemeld in dit topic! Klopt het dat jullie inmiddels allemaal weer probleemvrij zijn? Ik ben ook gelijk gaan testen in de TV Anywhere App deze ochtend en hier zie ik net als @Gerrit078 alle commerciële zenders weer in terug. Excuses voor het ongemak van gisteren. Ik heb (nog) niet doorgekregen wat er gisteren precies speelde, dus heel fijn dat jullie dit hebben aangekaart. 

07:24 :: RTL, SBS en Veronica zenders doen het inmiddels weer op het TV Anywhere platform.

@peter-keetfm Die sla ik altijd over. Ik was net een serie aan het kijken. 😩

Ach ja de NPO zenders werken de rest niet.

Trouwens via mobiel app ook niet om te streamen.

Er zal wel een storing zijn bij het tv platform.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@peter-keetfm Die sla ik altijd over. Ik was net een serie aan het kijken. 😩

NPO 1/2/3 zenders werken wel zonder problemen.

 

Reputatie 7
Badge +14

En hier ook😤 @Gerrit078 @Jaykay68  @peter-keetfm 

@Gerrit078 

Dat klopt helemaal hier ook.

 

 

Dit is nu live een error die we krijgen als we iets terug willen kijken op een commerciële zender. NPO terugkijken lukt op dit moment wel.

 

Zowel op de media box als de Android app ! 

 

Er gaan maar slapen misschien dat het morgen vanzelf weer werkt?

 

Er lijkt op dit moment inderdaad sprake te zijn van een storing bij een aantal zenders.
Vooral bij de commerciële zenders lijkt dit het geval te zijn.

Reageer