Beantwoord

error 514999 - terugkijken op de commerciële zenders

  • 6 September 2022
  • 36 reacties
  • 696 Bekeken


Toon eerste reactie

36 reacties

Hi @Lisa,

Als ik het op mijn tv probeer af te spelen, blijft er een rondje draaien. Dit duurt eindeloos en er komt geen foutcode in beeld. Als ik hem via mijn mobiel wil afspelen, krijg ik deze foutcode al na een paar seconden te zien. 

De opnames zijn opgenomen van 20:30 tot 22:30 en ik heb ze pas 1,5 week later geprobeerd terug te kijken. Ik kijk ze nooit terug tijdens het opnemen, eigenlijk altijd pas een aantal dagen later.

Ik heb zelfs nog niks geprobeerd qua resetten, wat ik bij andere mensen ook tegenkwam. Omdat ik wisselende reacties lees over of alle opnames dan kwijt zijn. Het gaat om cloud opnemen. 

 

Reputatie 7

Hi @berer08, thanks voor je terugkoppeling en duidelijke uitleg. Ik heb direct onze technische dienst ingelicht. Zij zullen het probleem gaan onderzoeken en met een oplossing komen. Excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te fixen. Mocht je in de tussentijd ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We staan voor je klaar! 

Reputatie 3

Toch even aanhaken op deze topic. Op History Channel kan ik niets terugkijken via de app noch via de tv. Ik krijg hier inderdaad error 514999. 

Vreemde is dat voor 24-12-2022 ik wel de programma's kan bekijken, maar vanaf die datum niets. Ook niet van een uur geleden. 

Kunnen jullie die oplossen?

Reputatie 7

Hi @mjabongers, ik heb het onderzoek in de gaten gehouden en ik zie dat deze is afgerond! Mijn collega heeft een factory reset uitgevoerd en ik hoor heel graag of je hierna een verbetering opmerkt. Kun je dat aangeven? Mocht je nog steeds hetzelfde issue ervaren, dan hoor ik dat heel graag. Nu hebben we ook meteen het mysterie ontrafeld waarom je opnieuw moest registeren. 

Reputatie 7

Hi @mjabongers, dankjewel voor deze duidelijke uitleg - helemaal helder zo! 💪 Zojuist heb ik dan ook het verzoek ingediend voor onze technische dienst en je hebt hier net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ik houd het onderzoek aankomende week goed in de gaten, zodat ik alle updates met je kan delen. Hopelijk kan ik snel de oplossing hiervoor met je delen. 

Reputatie 7

Hi @JeroenGroenouwe, hartstikke goed dat je deze informatie doorspeelt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik ervaar hetzelfde. Ik heb dit dan ook net aangegeven bij onze tv-specialisten. Kun je hier twee voorbeelden noemen van programma's die je probeerde te bekijken waarbij dit zich voordeed? Dan kan ik dit verder doorzetten en gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. 

Reputatie 7

Hi @berer08, helemaal super om te lezen! Dankjewel voor het aangeven. Mocht je toch nog eens problemen ervaren, weet dan dat je altijd aan mijn mouw mag trekken. Veel kijk-plezier! 😊

Sinds zaterdag ervaren wij dat opgenomen uitzending niet teruggekeken kan worden. Betreft een opname van een commerciële zender. In de app krijg ik de code 514999.

Hoi @Lisa, @berer08 hier hetzelfde probleem sinds deze week. Is er al iets meer bekend over?

Het gaat bij mij om de serie La Brea, aflevering 7 en 8. Opgenomen op dinsdag 18 oktober. 

Ik zou er erg van balen als het niet meer terug te kijken is. 

Hoi @Lisa, ik heb nog zeker 115 uur beschikbaar. 

Ik dacht overigens dat het alleen om de La Brea afleveringen ging van 18 oktober, maar de 2 afleveringen van 25 oktober kan ik ook niet afspelen.

Reputatie 7

Hi @JeroenGroenouwe, ik kan je gelukkig laten weten dat onze IT-afdeling heel druk bezig is om dit issue op te lossen! Er zijn dus geen voorbeelden meer nodig. Ik hoop dat je snel ervaart dat het euvel is verholpen. Excuses voor het ongemak. 

Reageer