Beantwoord

espn pakket



Toon eerste reactie

51 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Dennis25 Zou inderdaad mooi zij n als T-Mobile net als KPN of Ziggo ook het ESPN ook het 4k HDR kanaal zou leveren, echter zullen ze dat m.i. voorlopig (nog) niet doen en dat heeft er mede mee te maken dat men momenteel er de grootste moeite mee heeft om  acceptabele streams te leveren op het nieuwe platform. 

Wat me afgelopen tijd wel is opgevallen de tegenstrijdige meningen over het nieuwe platform, zo geven sommigen aan dat het goed? werkt op de vertraging na bij live wedstrijden, anderen geven juist aan dat het slecht is blokken in het beeld enz.

Reputatie 2

@WhySoSerious  zie alleen aanpassing op het compleet pakket van 6 kanalen naar 4 maar de prijs blijft het zelfde dat zal ik niet eerlijk vinden dan betaal je voor 4 kanalen €12,50 waarvoor je eerst voor 6 kanalen €12,50 betaalde dus eigenlijk betaal je voor espn compleet €5 meer voor 1 extra zender

Reputatie 7
Badge +4

Met uitzondering dat T-Mobile geen 4k HDR levert en dus niet het extra ESPN 4K kanaal zal toevoegen. Tot nu toe ligt de focus op het afronden van de uitrol van het ‘nieuwe’ TV platform.

Reputatie 2

@TAVL het nieuwe tv platform heb ik al en bevalt me goed

Reputatie 7
Badge +4

Ik had het ook, maar ben cord cutter. ;) Vond het geen vervelend platform. Nog wel tweakwerk nodig ten aanzien van UX en met name de beeldkwaliteit. Maar waar ik puur op doel is dat er geen prioriteit bij 4k ligt tot tenminste iedereen dat platform heeft. Dus ESPN 4k hoeven we niet te verwachten.

Reputatie 2

Nou volgens totaal tv mag provider zelf bepalen waar/wat er met espn4 gebeurt espn 5 en 6 verdwijnen zo bedoel ik dat zeg maar

Reputatie 2

@TAVL  ben ook geen 4k fan als ik eerlijk moet zijn ben blij dat ik tv kan kijken

Maar gaat me puur om de kanalen en hoe de indeling word had artikel gelezen dat provider zelf mag bepalen met de indeling

Reputatie 7
Badge +4

Zal denk ik niet veel veranderen, maar we horen het vanzelf.

Reputatie 2

@TAVL  daarom we wachten wel af

Reputatie 2

@Geene136  idd duidelijkheid zal wel snel moeten voor je het weet is al 1 augustus

@WhySoSerious Cheb vanmorgen bijna half uur aan de lijn gezeten ze weten van niks en op de site van T-Mobile staat alles nog het zelfde

Als ze gewoon 1 pakket maken zoals alle andere providers ben je klaar snap niet dat zo lang moet duren voor er duidelijkheid komt

Reputatie 2

@Dennis25  laten ze dan 1 pakket maken

Reputatie 4

@Geene136  idd duidelijkheid zal wel snel moeten voor je het weet is al 1 augustus

@WhySoSerious Cheb vanmorgen bijna half uur aan de lijn gezeten ze weten van niks en op de site van T-Mobile staat alles nog het zelfde

Als ze gewoon 1 pakket maken zoals alle andere providers ben je klaar snap niet dat zo lang moet duren voor er duidelijkheid komt

Hier het mailtje. Vreem dat ze niet weten wat ze sturen naar de klanten.

 

 

@MichaelPf  heb net t-mobile thuis gebeld maar t-mobile thuis zegt dat het mailtje niet van hun af komt en dat de sales afdeling het ook niet weet en dat er niks bekend is dus je word van het kasje naar het muurtje gestuurd

Het mailtje js wel zeker weten wel van T-Mobile, raar dat ze dat zeggen.

 

T-Mobile Thuis • info@mailing.t-mobilethuis.nl


Ik kreeg de e-mail, 2 keer (zoals altijd bij T-mobile) gisteren binnen om precies 17:29. Op de website van ESPN Nederland  en ook op hun Facebookpagina geen woord hierover. Vroeger keek ik heel graag Fox Sport omdat ze rechten voor de Duitse Competitie, Nederlandse Competitie en ook de MLB hadden. Maar helaas. De overname door ESPN heeft hun geen goed gedaan. Teveel herhalingen van oude Amerikaanse sportdocumantaires. Daarom heb ik vanmorgen het ESPN pakket opgezegd. Misschien dat ik wel iets via mijn Duitse vader regelen kan. Een Sky Bundesliga pakket bijvoorbeeld.    

Reputatie 2

Heel raar dat ik geen mail krijg

Reputatie 4

Als ik het goed heb begrepen is het ESPN UHD geen 4K HDR kanaal, maar een opgewaardeerde 1080P/50. Op de website van TotaalTV is onderstaande terug te vinden :

”ESPN UHD begint op 1 augustus in Ultra HD-beeldkwaliteit met uitzenden. Ondanks dat Ultra HD bij kijkers direct aan 4K-beeldresolutie wordt gekoppeld, gaat het in het geval van ESPN UHD niet om een kanaal dat met de 4K-beeldresolutie 3840 x 2160 pixels gaat uitzenden. In het geval van dit kanaal gaat het om distributie in Full HD 1080P/50 met als toevoeging de technieken HDR, HLG en Wide Color Gamut 2020 (WCG2020). Volgens de door het Ultra HD Forum vastgestelde normen mag een uitzending met dergelijke technische parameters als Ultra HD bestempeld worden.”

Reputatie 4

De espn pagina is nu aangepast.

https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/premium/espn

Met T-Mobile TV kijk je gratis naar ESPN op kanaal 150, met de beste ESPN programma’s en live wedstrijden uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, KNVB Beker en UEFA Europa League. Neem voor €10 per maand ESPN Compleet om echt álle wedstrijden uit de Eredivisie te kijken. Daarnaast zie je op de andere kanalen o.a. de Bundesliga, tennis en de Amerikaanse MLB, NFL en NHL.

 

In mijn account en dan premium zenders staat eredivisie (€7,50) en compleet (€0). Hopelijk blijft dat zo.

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

@WhySoSerious  bij staat alles nog zoals was heel raar

 

Reputatie 7
Badge +4

@Geene136  idd duidelijkheid zal wel snel moeten voor je het weet is al 1 augustus

@WhySoSerious Cheb vanmorgen bijna half uur aan de lijn gezeten ze weten van niks en op de site van T-Mobile staat alles nog het zelfde

Als ze gewoon 1 pakket maken zoals alle andere providers ben je klaar snap niet dat zo lang moet duren voor er duidelijkheid komt

Hier het mailtje. Vreem dat ze niet weten wat ze sturen naar de klanten.

 

 


Dat komt wel vaker voor bij grote organisaties. Interne communicatie is dan vaak wat minder snel of uitvoerig. ;)

Reputatie 2

Heb T-Mobile thuis gesproken

En idd als je gratis eredivisie wilt kijken kan op kanaal (150)

Wil je meer voetbal zien dan idd espn compleet voor (€10) per maand 1e maand €5 daarna €10

De site is ook beetje veranderd

Reputatie 2

Volg topic

Reputatie 6

Hoi @bartje1984, klanten waarvoor het maandbedrag verandert, hebben een e-mail van ons ontvangen om dit te laten weten. Daarnaast is de informatie natuurlijk op onze website te vinden! 😃

Ik heb net even in de programmagids op de site van ESPN gekeken. De wedstrijden voor de 2de Bundesliga dit weekend staan er op dit moment niet op. De andere providers geven wel betere informatie dan Tmobile wat zij gaan doen met ESPN.

 

Heb T-Mobile thuis gesproken

En idd als je gratis eredivisie wilt kijken kan op kanaal (150)

Wil je meer voetbal zien dan idd espn compleet voor (€10) per maand 1e maand €5 daarna €10

De site is ook beetje veranderd

Omdat ik een Duitse achtergrond heb gaat het mij juist om de Bundesliga/2te liga. Dat heeft Fox Sport de laatste jaren voortreffelijk gedaan. De wedstrijden op zaterdagavond van de Duitse 2de divisie zijn trouwens vanaf dit seizoen op de Duitse zender Sport1 vrij te ontvangen.

Hoi @bartje1984, klanten waarvoor het maandbedrag verandert, hebben een e-mail van ons ontvangen om dit te laten weten. Daarnaast is de informatie natuurlijk op onze website te vinden! 😃

 

Die heb ik ontvangen inderdaad. Hartstikke bedankt! Alleen stond er niet duidelijk in wat er met de Bundesliga gaat gebeuren.

Reputatie 7
Badge +4

Als ik het goed heb begrepen is het ESPN UHD geen 4K HDR kanaal, maar een opgewaardeerde 1080P/50. Op de website van TotaalTV is onderstaande terug te vinden :

”ESPN UHD begint op 1 augustus in Ultra HD-beeldkwaliteit met uitzenden. Ondanks dat Ultra HD bij kijkers direct aan 4K-beeldresolutie wordt gekoppeld, gaat het in het geval van ESPN UHD niet om een kanaal dat met de 4K-beeldresolutie 3840 x 2160 pixels gaat uitzenden. In het geval van dit kanaal gaat het om distributie in Full HD 1080P/50 met als toevoeging de technieken HDR, HLG en Wide Color Gamut 2020 (WCG2020). Volgens de door het Ultra HD Forum vastgestelde normen mag een uitzending met dergelijke technische parameters als Ultra HD bestempeld worden.”


Vooraanstaand; Wat BeMu zegt klopt. Eerst de uitrol van het nieuwe platform goed voltooien en zorgen dat dat overal goed draait, dan tijd voor vernieuwingen. Richt je bij TM vooralsnog niet op 4K (of apps in het platform).
Ik denk dat je het 4K van ESPN moet vergelijken met de begindagen van HD in Nederland. Weet je wel; waar NPO, RTL en SBS het voor elkaar kregen om vol trots HD kanalen te presenteren, maar waar content enkel geupgrade SD signaal was. Op vele avonden was enkel de reclame in HD, want dat moest conform de contracten met aanlevereisen. 4K vraagt om een vernieuwde infrastructuur. Daarbij heeft ESPN aangegeven beperkt native aanbod te bieden. De rest zal opgewaardeerd signaal zijn, weliswaar met een (artificiele) HDR/HLG laag. Dat aanbod moet groeien, maar vooralsnog is het pionieren. Dus verwacht enkele wedstrijden in native en de rest in opwaardeerstand. Maar ja, niet bij T-Mobile. Daarvoor moet je op de ESPN of bij concullega's zijn. 4K en televisieland Nederland gaan niet zo goed samen. Überhaupt vernieuwing op technisch TV gebied niet. Dat duurt langgggg…..

Reputatie 4

Er staat dat er voorlopig geen ESPN UHD zal worden uitgezonden vanuit T-Mobile vanwege de hardware. Wordt het dan wel uitgezonden via TV Anywhere ? (En dan bv via Apple TV 4K?)

Reageer