F1TV bij televisie abonnement?

  • 27 January 2024
  • 13 reacties
  • 152 Bekeken

Met het veranderen van de abonnementen van zowel Viaplay als F1TV, is de TV zender van Viaplay verdwenen lees ik.

Bij KPN krijgen klanten daar nu een abonnement voor F1TV voor terug. Is dat bij Odido ook zo?

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Space_NL 

Goede vraag! Op dit moment weet ik daar het antwoord niet op, maar ik ga dit maandag gelijk voor je navragen. Zodra ik het antwoord weet, zal ik het gelijk in dit topic plaatsen. 

 

 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Space_NL 

Goede vraag! Op dit moment weet ik daar het antwoord niet op, maar ik ga dit maandag gelijk voor je navragen. Zodra ik het antwoord weet, zal ik het gelijk in dit topic plaatsen. 

 

 

Dank je! Net sinds paar maanden glasvezel bij jullie en niet meer bij KPN. Dus ik hoop nu dat ik geen spijt krijg... hoor het graag! ;)

Reputatie 4

Ik denk toch dat een jaar abonnement bij F1TV pro goedkoper blijft ondanks de verhoging van 65 naar 95 euro per jaar.

@Space_NL 

Begrijp ik hieruit dat je al Viaplay hebt.?

Als dat zo is krijg je er F1 TV pro bij.

Zie deze link

Ik denk toch dat een jaar abonnement bij F1TV pro goedkoper blijft ondanks de verhoging van 65 naar 95 euro per jaar.

Nog goedkoper is de KPN oplossing, dat je bij een televisiepakket F1TV erbij krijgt.

@Space_NL

Begrijp ik hieruit dat je al Viaplay hebt.?

Als dat zo is krijg je er F1 TV pro bij.

Zie deze link

Nee, heb zelf F1TV nu, maar als Odido het net als KPN erbij gaat doen kan ik de mijne stilzetten en 95 euro besparen.

Wat ik er van begrijp is dat je F1 TV pro alleen gratis krijgt als je Viaplay hebt.

Bij Odido is dat een extra TV pakket en daar betaal je een x maandbedrag voor.

Dat is bij Kpn niet anders.

Of ik moet het mis hebben.

 

Reputatie 4

Viaplay kost hier (Odido) 15,99 per maand.

Zelf doet Viaplay volgens mij niks meer.

Dan word je volgens mij gewoon doorgeschakeld naar F1tv Pro.

Die kost rechtstreeks 95 per jaar 

@peter-keetfm heb je al 95 euro betaald?

Bij mij staat nog 64,99 op site maar in een mail stond 95. Dus dat zal het ook wel worden.

@theocoppes

Ik heb geen email hierover gehad.

 

Reputatie 4

 

 

F1 TV

Beste Theo,

 

 

Bedankt dat je abonnee bent bij F1 TV.

 

Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met €30.00 verhoogd naar €94.99.

 

2024 wordt ons volste seizoen tot nu toe – dit wil je niet missen. Met F1 TV mag je je verheugen op onder meer het volgende:

 

24 GP’s. Er zijn er nog nooit eerder zo veel in één jaar verreden.

Iedere niet te missen F1 Academy-race, live en on demand.

Nieuwe diepgravende programma’s, zoals Tech Talk Retro en F1 Icons.

Een vernieuwde vormgeving en nieuwe manieren om F1 te kijken.

Daarnaast heb je natuurlijk nog steeds toegang tot al het andere moois van F1 TV, waaronder boordcamera’s, de teamradio en uitstekende verslaggeving van alle races.

 

Ga naar F1-account en selecteer ‘Mijn abonnemenent’ om te zien wanneer je abonnement wordt verlengd, je account te beheren of je abonnement op te zeggen.

 

Bedankt dat je voor F1 TV hebt gekozen.

 

Het F1 TV-team

 

Je ontvangt deze e-mail op basis van gegevens die we sinds 22 januari 2024 over je hebben.

 

 

 

View Online

Unsubscribe

Privacy Policy

Contact

    

Formula One Digital Media Limited is a company registered in England and Wales with registered number 8915039 with its registered office at N° 2 St James’s Market, London, SW1Y 4AH.

 

The F1 FORMULA 1 logo, F1 logo, FORMULA 1, F1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trademarks of Formula One Licensing BV, a Formula

1 company. All rights reserved.

 

Reputatie 4

 

KPN reageert

Via een mail die klanten van de provider KPN hebben gekregen, is duidelijk geworden dat KPN erkent dat Viaplay Xtra niet meer beschikbaar zal zijn. In ruil daarvoor zullen klanten van KPN toegang krijgen tot F1 TV Pro, de enige andere manier om naast Viaplay in Nederland alle sessies live te zien. Naast F1 zijn ook de Formule 2, Formule 3 en Porsche Super Cup daar live te zien. "Straks krijg je volledige toegang tot de F1 TV Pro-streamingdiensten voor het F1-seizoen 2024. Dat betekent leuke extra's zoals live meekijken vanuit F1 racewagens, luisteren naar teamradio's en toegang tot statistieken. Voor de start van het seizoen krijg je per e-mail instructies over hoe je toegang tot F1 TV Pro krijgt", valt in de e-mail naar klanten te lezen.

 

Hoewel je je persbericht ook kan lezen als alleen mensen die ook Viaplay hebben. En dan slaat het bericht van KPN nergens op, want alle Viaplay abonnees krijgen F1TV erbij....

Precies wat ik al zij in een eerder bericht.

Je hebt het Viaplay pakket nodig om gratis het F1 TV pro te krijgen.

Als het alleen om de F1 te doen is kun je beter F1 TV pro nemen/houden.

En Viaplay links laten liggen.

Reageer