Beantwoord

Favorieten functieverbetering

  • 19 December 2020
  • 15 reacties
  • 385 Bekeken

Reputatie 3

Hoi,

Is de Favorieten functie verbetering voor alle      abonnees al door gevoerd ,alle stappen voor het opnieuw opstarten uitgevoerd , softwareversie blijf 6950 .

Groet Fishermann 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 21 December 2020, 13:45

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Fishermann, dat gaat niet lang meer duren! In het topic over de Verbeteringen van T-Mobile TV en TV Anywhere staat het onderstaande. Ik wens je in ieder geval alvast veel kijkplezier en fijne feestdagen toe!

 

“Hoe en wanneer ontvang je de update?

 

TV-box

De update wordt automatisch beschikbaar gemaakt voor alle TV-boxen in week 51. Je hoeft hiervoor niets te doen.

Wil je weten of je de update al hebt gekregen? Je kunt de softwareversie opzoeken in het TV-menu. Ga naar ‘Account’ > ‘Instellingen’ > ‘Over’ en kijk bij ‘versie’. De nieuwste softwareversie eindigt op de cijfers ‘7160’. Zie je deze versie niet? Start dan even je TV-box opnieuw op door kort de stroom van je TV-box te halen.

TV Anywhere
De updates zullen vanaf 15 december beschikbaar komen. Het kan max. 7 dagen duren voordat de update beschikbaar is op jouw toestel.

Web
De nieuwste versie staat al live!

Apple TV
De update zal vanaf 15 december beschikbaar komen. Het kan max. 7 dagen duren voordat de update beschikbaar is op je Apple TV.”

Reputatie 3

Als de TV-Box is geüpdatet, neemt de box 

de favorieten van TV-Anywhere ook over, 

of word het niet synchroniseert 

Groet

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Fishermann, dat wordt zeker gesynchroniseerd! Ons nieuwe platform zorgt er namelijk voor dat als je favorieten instelt voor een bepaalt profiel, dat de favorietenlijst vervolgens exact hetzelfde is voor elke vorm van TV kijken. Hoe je dit eenvoudig in kan stellen, vind je ook terug in het topic over de Verbeteringen van T-Mobile TV en TV Anywhere.

Hoe stel je je eigen Favorietenlijst samen? 

  1. Ga in het TV-menu naar ‘Account’ > ‘Mijn Zenders’
  2. Selecteer de zenders die je als favoriet wilt instellen
  3. Zodra je alle favoriete zender hebt gekozen, kan je de volgorde aanpassen:
  • Druk op de ‘rode knop’ en kies ‘Favoriete zenders’
  • Je kunt vervolgens de zenders naar boven of beneden plaatsen in de lijst
  • Druk ten slotte op de ‘terug’ knop en sla de wijzigingen op

 

  1. Nu moet je de favorieten op je profiel activeren:
  • Ga naar ‘Account’ > ‘Profielen’
  • Kies het profiel waar je momenteel mee bent ingelogd
  • Ga naar ‘Activeer Favorieten’ en zet deze optie ‘AAN’
  • Kies tenslotte ‘Bevestigen
     
  1. Nu heb je op al je apparaten je eigen favorietenlijst ingesteld!”
Reputatie 3

Hoi

Heb sindskort een andere TV-box namelijk Amino Aria 610X  , daar zit het oude software in van voor het nieuwe platform T-Mobile TV s geïntroduceerd. 

Groet

Fishermann 

 

 

Reputatie 7

Hoi @Fishermann,

 

Ik zie dat je inmiddels bent omgezet naar het nieuwe TV platform. Dan zou de TV Box automatisch omgezet zijn. het kan zijn dat je hiervoor nog even de TV Box van de stroom moet halen. Ik heb in ieder geval zojuist een reset doorgevoerd. het kan zijn dat je hierdoor kort geen TV kunt kijken en opnieuw moet inloggen. laat je weten of het gelukt is? 

Reputatie 3

Hoi Sander

Het is niet gelukt, nog steeds de oude software 

 

Fishermann 

Reputatie 3

De Modem en Tv-box van de stroom gehad 

nog steeds de oude software 

 

Reputatie 7

Hoi @Fishermann

 

Enkele checks:

Gebruik je onze TV Box (aria 6)?

Is deze TV Box rechtstreeks aangesloten op het modem? Dus geen switches of adapters ertussen.

Kun je ook het modem kort van de stroom halen? 

Heb je nog wel TV? Kun je een foto van het menu delen? 

Reputatie 3

Gebruik  ,Amino Aria 610X

is rechtstreeks aangesloten op de modem

Ja Tv werkt goed 

zal de modem voor de tweede keer van de stroom halen 

 

Reputatie 3

Ook na de tweede keer van de stroom nog steeds oude software 

Reputatie 3

Hoi

Van weekend regelmatig opnieuw opgestart 

maar nog steeds oude software 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Fishermann ,

 

Heb je het ook op de volgende manier al geprobeerd?

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en evt. de mediaconverter) 10 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart kan je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten.
Reputatie 3

Hallo soepkip67

Ja hoor al een aantal keren 

Heb een nieuwe Tv-box gekregen 

maar wil niet updaten naar het nieuwe Web Tv

platform 

Reputatie 3

5 min terug opnieuw opgestart,nog steeds oude software 

 

Reputatie 7

Hoi @Fishermann ,

Dank je wel voor de terugkoppeling! Ik wil graag aan de achterkant controleren of alles goed staat en of wellicht een reprovisie van het modem het probleem kan oplossen. Ik kan echter niet met het opgegeven e-mailadres een aansluiting vinden. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan check ik het voor je.

Reageer