Fout 332196 in tv app op iphone

  • 27 March 2024
  • 8 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb voor een lange periode in Spanje een Esim via holafly geinstalleerd. het is een oostenrijks nummer, dus de app zou vlg mij moeten werken

ik heb een iphone 12 mini, geen VPN, en ook via bv edge tv.odido.nl gaat het niet

Als ik de telefoon op mijn odido nummer zet  kan ik wel tv kijken via de app

Teresa van Odido 29 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Teun11 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je jouw favoriete programma’s weer kunt bekijken terwijl je geniet van de Spaanse zon! 

Als ik het goed begrijp lukt het dus wel om in te loggen in de app, maar niet om iets af te spelen, klopt dit? Wil je de app eens verwijderen en weer opnieuw installeren? Ik verneem graag wat dit doet. 

Wil je mij daarnaast de volgende vragen beantwoorden?

  • Welke versie van de Odido Online TV app heb je geïnstalleerd?
  • Op welke iOS versie draait jouw iPhone?
  • Op welk apparaat heb je het geprobeerd via de website (merk/model)?
  • Krijg je een foutmelding?
  • Sinds wanneer speelt dit probleem?

 

 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Teun11 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je jouw favoriete programma’s weer kunt bekijken terwijl je geniet van de Spaanse zon! 

Als ik het goed begrijp lukt het dus wel om in te loggen in de app, maar niet om iets af te spelen, klopt dit? Wil je de app eens verwijderen en weer opnieuw installeren? Ik verneem graag wat dit doet. 

Wil je mij daarnaast de volgende vragen beantwoorden?

  • Welke versie van de Odido Online TV app heb je geïnstalleerd?
  • Op welke iOS versie draait jouw iPhone?
  • Op welk apparaat heb je het geprobeerd via de website (merk/model)?
  • Krijg je een foutmelding?
  • Sinds wanneer speelt dit probleem?

 

 

hallo

odido tv versie 12.5.2

ios 17.4.1

apple iphone 12 mini

fout 332196

fout treedt op als ik de esim van Holafly aanheb, is een oostenrijks nummer

ik heb juist deze E sim gekocht omdat ik vorige keer in Spanje opmerkingen van Odido kreeg dat ik teveel in het buitenland gebruikte.

Reputatie 6
Badge +2

@Teun11 Dank je wel voor de aanvullende gegevens! Ik heb direct een ticket voor je aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Hi Teresa, dank voor je snelle antwoord, in de tussentijd tot oplossing zou ik via mijn odido nummer kunnen inloggen, maar dat kost veel GB en achteraf gedoe met Odido dat ik teveel GB  gebruik, heb je hiervoor een tussenoplossing?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Teun11, daar hebben we helaas geen oplossing voor. Ik kan je nog wel wat informatie geven die op onze website staat: https://www.odido.nl/eu-roaming.

Hi Teresa, al nieuws van de TD?

groet

Teun

“Dank je wel voor de aanvullende gegevens! Ik heb direct een ticket voor je aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! “

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Teun11, ik heb een antwoord terug!

Het lijkt erop dat het wifi netwerk het streamen beperkt, of te wel dicht knijpt. Hierdoor ontstaat de foutmelding. Zit je toevallig op een gastnetwerk? 

nee als het gastnetwerk al werkt is dat niet de oorzaak, ik vraag me af of de vraag correct bij jullie TD is terechtgekomen:

odido tv versie 12.5.2

ios 17.4.1

apple iphone 12 mini

fout 332196

fout treedt op als ik de esim van Holafly aanheb, is een oostenrijks nummer

ik heb juist deze E sim gekocht omdat ik vorige keer in Spanje opmerkingen van Odido kreeg dat ik teveel in het buitenland gebruikte.

Reageer