Beantwoord

Foutcode 133092 bij Cloud Opnemen

  • 22 December 2020
  • 39 reacties
  • 1212 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Hallo. 

Wanneer ik een herhalende opname wil plannen via de T-Mobile app op mijn Samsung dan krijg ik ook de foutmelding. 

Groetjes Erwin

Reputatie 7

Hoi @Gijs50

Dank voor het controleren. Ik heb direct een opdracht gegeven voor onze TV expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

Hoi @Gijs50,

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?

 

Hoi @spookhut

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?

 

Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit. 

Na het ioggen, Helaas weer dezelfde melding. Dit had geen effect.

Reputatie 7

Hoi @spookhut,

 

Gisteren was er een verstoring met Tv waar sommige klanten last van hadden. Dit kan bij jou voor een tijdelijke dip hebben geleid. Voor wat betreft de foutmelding, Dit heb ik nu aangekaart bij een Tv expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!

Hallo Sander. 

Ik moest mijn klantnummer en code opnieuw invoeren. 

Maar helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding. 

Dinsdag avond ging het weer bijzonder slecht met de tv box

Programma's starten niet. 

Tv was zeer traag. 

Vanmorgen was alles weer normaal buiten die foutmelding. 

 

 

Reputatie 7

Hoi @Gijs50,

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?

 

Hoi @spookhut

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?

 

Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit. 

Na de reset van de tv box kan ik nog

steeds geen terug kerende opnames plannen. 

Beeld wat stil gaat staan, of geen geluid of opnames die niet opgenomen worden heb ik een paar weken geleden gehad. 

Nu geen last meer van. 

Mijn probleem is nu alleen geen terug kerende opnames kunnen plannen. 

Mijn tv box zit rechtstreeks achter het modem van T-Mobile. 

Ben ik met een fabrieks reset ook al mijn opnames kwijt???

 

Hoi @Gijs50 en @spookhut,

 

  1. Begrijp ik het goed dat na een reset de TV Box wel weer werkt, maar zodra je iets opneemt of voor- of achteruit spoelt de TV Box weer vastloopt? In dat geval wil ik graag een fabrieksreset van de (alle) TV Boxen uitvoeren. Hierdoor kun je ten tijde van de reset vijf minuten geen TV-kijken. Mag ik deze reset uitvoeren? 
  2. Kun je een foto hier plaatsen van de foutmelding? Aangezien deze mij ook onbekend is, zie ik graag een voorbeeld hiervan!
  3. Kunnen jullie beschrijven hoe de TV Box op het modem is aangesloten? Om te testen wil ik vragen om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem (dus geen switch of adapter er tussen). 
  4. Tot slot wil ik vragen of de error op beide Tv Boxen terugkomt of speelt het slechts op één van de TV Boxen? 
  1. Dat klopt helemaal, alleen is dit niet bij elke opname zo. Maar als de box vast loopt moet je deze resetten anders kan je niks. Soms als je vooruit spoelt dan lijkt het of dit niet helemaal gelijk loopt met de Cloud er zit dan een behoorlijke vertraging in. Als je dan wacht dan gaat het beeld vanzelf weer lopen. Reset geven mag altijd zolang de opnames maar bewaard blijven anders krijg ik mijn vrouw op mijn dak.
  2. Foto wordt geplaatst.
  3. De TV-Box is rechtstreeks op de modem aan gesloten met utp kabel.
  4. De error is op alle drie de boxen.
  5. Er zijn dan maar 10 herhalende opnames geprogrammeerd.
  6.  

Reputatie 7

Hoi @Gijs50 en @spookhut,

 

  1. Begrijp ik het goed dat na een reset de TV Box wel weer werkt, maar zodra je iets opneemt of voor- of achteruit spoelt de TV Box weer vastloopt? In dat geval wil ik graag een fabrieksreset van de (alle) TV Boxen uitvoeren. Hierdoor kun je ten tijde van de reset vijf minuten geen TV-kijken. Mag ik deze reset uitvoeren? 
  2. Kun je een foto hier plaatsen van de foutmelding? Aangezien deze mij ook onbekend is, zie ik graag een voorbeeld hiervan!
  3. Kunnen jullie beschrijven hoe de TV Box op het modem is aangesloten? Om te testen wil ik vragen om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem (dus geen switch of adapter er tussen). 
  4. Tot slot wil ik vragen of de error op beide Tv Boxen terugkomt of speelt het slechts op één van de TV Boxen? 

Hi @Gijs50 @spookhut Dankjewel voor jullie bericht! Deze melding heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijgen jullie deze melding nog steeds wanneer je het modem en de TV Box een powerflip hebt gegeven? En hebben jullie een indicatie vanaf wanneer dit probleem speelt? Ik probeer alles zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we dit probleem gerichter kunnen oplossen. Hartelijk dank!

Deze melding hebben wij al zeker 2 a 3 maanden, heb alles geprobeerd maar geen resultaat. Kan mij bijna niet voorstellen dat deze melding niet eerder is gedaan. Ook als een opname voor of achteruit spoelt loopt de box vast, of het duurt heel lang voordat deze weer verder net als of er een behoorlijke vertraging in zit. Er zitten nog heel bugs in de firmware.

Ik heb alles al eens uit het stopcontact gehad maar niets helpt. 

Tv box al gereset, niets. 

Dit probleem speelt nu al een week of 4 

Wanneer ik kijk dan heb ik 15 terug kerende opnames. 

Heb er al twee weg gehaald maar krijg de melding nog steeds. 

Dit is dan het grootste probleem. 

Soms nemen we iets op een dan blijft hij naar laden en gebeurd er niets. 

Rechts onder bij de tijd staat dan ook 00.00/00.00

Ook hebben we soms beeld en geen geluid of andersom. 

Of wanneer je een opname stopt en later weer door wilt gaan met kijken dat de opname weer helemaal aan het begin begint. 

Veel problemen dus. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Gijs50 @spookhut Dankjewel voor jullie bericht! Deze melding heb ik nog niet voorbij zien komen. Krijgen jullie deze melding nog steeds wanneer je het modem en de TV Box een powerflip hebt gegeven? En hebben jullie een indicatie vanaf wanneer dit probleem speelt? Ik probeer alles zo goed mogelijk in kaart te brengen, zodat we dit probleem gerichter kunnen oplossen. Hartelijk dank!

Misschien kan T-mobile hier is antwoord op geven?

Dit probleem heb ik ook. 

Is hier al een oplossing voor?

Reageer