Beantwoord

Foutcode 133092 bij Cloud Opnemen

  • 22 December 2020
  • 39 reacties
  • 1212 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 7

Hoi @spookhut,

 

Gisteren was er een verstoring met Tv waar sommige klanten last van hadden. Dit kan bij jou voor een tijdelijke dip hebben geleid. Voor wat betreft de foutmelding, Dit heb ik nu aangekaart bij een Tv expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!

Reputatie 7

Hoi @Gijs50

Dank voor het controleren. Ik heb direct een opdracht gegeven voor onze TV expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

@Sander @Demi hebben jullie al een oplossing voor dit probleem. We zijn inmiddels al bijna een maand verder en ik weet nog niks. @Brian heb jij misschien hier informatie over???

Hallo Brian. 

Vannacht wakker geworden van knipperende lichtjes op het tv kastje. 

Ik denk dat er een update is geweest?

Vanmorgen alles van het stroom gehaald en opnieuw opgestart maar het heeft niets geholpen. 

Het opnemen werkt nog steeds niet. 

 

Hoi @Gijs50,

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?

 

Hoi @spookhut

 

Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?

 

Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit. 

Na het ioggen, Helaas weer dezelfde melding. Dit had geen effect.

Hallo Brian. 

Heb alles net opnieuw opgestart maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. 

Ik zit hier al weken mee en kunnen nog steeds geen herhalende programmas opnemen. 

Eerlijk gezegd wil ik ontbinding van mijn contract. 

Ik heb al storingen sinds ik bij T-Mobile ben. 

Beeld geen geluid, geluid geen beeld. 

Opnames die vast lopen. 

Als je een opname stopt en weer start dan begint hij helemaal vooraan zodat je eerst een half uur verder moet spoelen. 

Opnames die wel in het overzicht staan als een opname maar wanneer je hem wil kijken staat er rechts onder 00.00/00.00

Niets opgenomen dus. 

Ik gooi het bijltje erbij neer, zoals ik al zei ik wil weg bij T-Mobile!!!

Ik hoop dat jij dat kunt regelen. 

 

Groetjes Erwin

 

 

@Brian , ik heb ook alles geprobeerd maar helaas zonder resultaat  De foutmelding blijft terug komen. Had de hoop dat het opgelost was. Heb ook geen idee wat ik nog meer kan doen. Hoop dat dit snel wordt opgelost we zijn inmiddels een alweer een maand verder.

Mvg,

Gijs50

Nou ik ben benieuwd Bryan. 

 

Laat maar horen hoe of wat. 

 

Groetjes Erwin

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Onze technische dienst is inmiddels bezig met het onderzoek en ze hebben twee specifieke vragen:

De eerste is hoeveel voltooide opnames jij hebt/ziet staan?
De tweede is of je een screenshot kan maken van de geplande opnames op je telefoon via de app?

Dit kunnen we dan vergelijken met de informatie die wij hier aan de achterkant hebben staan. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7

Hi @spookhut @Gijs50 Ik heb inmiddels meer duidelijkheid: Bij geplande opnames wordt elke opname apart geteld. Dus stel je neemt elke week een aflevering van een serie op, dan telt elke opname als 1. Als je dus meerdere opnames voor een langere periode hebt gepland dan kan het zijn dat je deze foutmelding ziet. Je kan dus maximaal 50 individuele opnames tegelijkertijd ingepland hebben staan. Je kan een aantal opnames die verder in de toekomst liggen verwijderen om zo weer ruimte te maken voor nieuwe opnames.

Dit probleem heb ik ook. 

Is hier al een oplossing voor?

Hallo. 

Wanneer ik een herhalende opname wil plannen via de T-Mobile app op mijn Samsung dan krijg ik ook de foutmelding. 

Groetjes Erwin

Misschien kan T-mobile hier is antwoord op geven?

Hoi @Brian het duurde even moest de app even installeren die gebruik ik niet. Maar wat schets mijn verbazing dat hier de geplande opnames die verwijderd zijn op het kastje nog staan. Volgens mij loopt de synchronisatie tussen de 2 systemen niet goed.

Als ik goed tel heb ik op de app 49 ingeplande opnames en op het kastje 6

En aantal voltooide opnames 34 stuks.

Hoop dat je nu genoeg informatie heb.

 

Reageer