Beantwoord

foutmelding

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 495 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Voor me tweede tv boven hebben we ook een kastje maar krijg de foutmelding unable to connect to acs weet iemand wat je eraan kan doen 

 

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 16 July 2020, 21:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Joy1984,

Welk type modem heb je? Bij de Huawei en Draytek moet je poort 3 of 4 gebruiken, bij de Zyxel maakt het niet uit.

Maak je gebruik van een utp kabel of wellicht powerline adapters?

Start het modem even opnieuw op met de utp kabel naar de tv box los. Start de tv box opnieuw op tot je een melding krijgt dat de Ethernetkabel niet is aangesloten. Sluit daarna de kabel aan. De box zou nu moeten doorstarten.

Mvg. Marcel

Hoi marcel

Bedankt voor je reactie ik heb een zyxel.

ik maak gebruik van utp kabel.

Bedoelt u met opnieuw opstarten stroom ervan af of resetten 

groeten

joy1984

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +2

In eerste instantie modem en tv box van de stroom halen. Eerst modem weer aanzetten, daarna tv box aanzetten, na melding utp kabel erin doen.

Werkt dit niet kan je ook nog een reset van het modem doen door b.v. paperclip in reset opening te drukken en even vast te houden. Na reset de tv box aanzetten en na melding utp kabel erin doen.

Oke Hartstikke bedankt we hebben weer tv boven 😃

groeten 

joy1984

Reputatie 7
Badge +16

Wat fijn dat @Marcel MCi je heeft kunnen helpen met het vinden van dé oplossing! 😁 Heel veel kijkplezier en mocht je nog een keer hulp kunnen gebruiken, laat het de Community zeker weten!

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic. Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 

 

Reageer