Beantwoord

Foutmelding bij TV-anywhere op pc in browser

  • 28 September 2020
  • 6 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 1

Vanmorgen deed hij het gewoon. Dit bericht krijg ik nu op de diverse browsers. 

icon

Beste antwoord door TMTV 28 September 2020, 14:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@robbertbakker83 Dat komt waarschijnlijk omdat de oude TV Anywhere gaat stoppen. Als je naar t-mobiletv.nl gaat, kun je gebruikmaken van de nieuwe versie.

Reputatie 1

@TMTV Ah, dat had ik even gemist. De nieuwe site lijkt inderdaad gewoon te werken. Ik zie alleen niet de optie om het beeld niet op full screen af te spelen. Ik maak doorgaans gebruik van twee browsers naast elkaar waarbij in de ene tv is en op de andere browsen. De Fullscreen maakt dat onmogelijk. 

 

 

Reputatie 7
Badge

@robbertbakker83

De ‘oude’ pagina's www.tv-anywhere.nl en www.tv-anywhere.tv verwijzen sinds vanmiddag door naar de nieuwe site. Tijdens deze aanpassing traden er inderdaad foutmeldingen op.

Ik begijp je opmerking v.w.b. Fullscreen wel, maar je kunt de pagina gewoon open laten en via ‘Alt+Tab’ gewoon switchen naar een andere brower of ander venster van dezelfde browser.

Reputatie 1

@Hans-Juriën, Als ik switch dan heb ik de browser wel op de helft van m’n beeld, maar ook het tv-beeld maar voor de helft. In de oude versie werd het beeld gewoon aangepast naar de breedte van de browser, tenzij je expliciet kiest voor fullscreen.

Voor mij geldt, als ik full screen tv wil kijken, ga ik voor de tv zitten. De praktijk is vaak dat ik graag twee dingen combineer. Ik hoop dat dat aangepast gaat worden zodat full screen niet een verplichting is. 

Reputatie 1

Als ik de reacties hier lees op de nieuwe TV-anywhere, dan ben ik niet de enige met een voorkeur voor inscreen TV ipv verplicht full screen. Tot het geregeld is, schakel ik maar weer over naar ziggogo.tv .

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/feedback-nieuwe-tv-anywhere-326105?postid=1574926#post1574926

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @robbertbakker83, we hebben de  afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over T-Mobile TV bundelen in dit topic. Heb je feedback over TV Anywhere? Dat topic vind je hier.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue al in het topic vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden je in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

Reageer