Beantwoord

Frequent problemen geluid opnames Cloud Opnemen

  • 28 January 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb al eens eerder aangegeven dat het geluid bij opnamen tijdens het kijken wegvalt. 

De laatste tijd wordt het steeds erger. Ik heb de powerflip uitgevoerd, maar het probleem blijft. Het is bijna bij elke opname raak. Je moet dan het afspelen stoppen en weer starten.

Ik heb nog voldoende opnamecapaciteit, dus daar ligt het ook niet aan.

Ik wil nu graag zo langzamerhand een oplossing hiervoor. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 January 2022, 09:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RTabak, top dat jij het aankaart en sorry dat het probleem nog niet verholpen is na de powerflip!

Ik heb direct je verbinding doorgemeten en zie twee opvallende afwijkingen: het tv-signaal komt niet helemaal goed door en zowel modem als TV Box staan een ruime twee weken onafgebroken aan. Kun je beiden op de volgende manier herstarten, alsjeblieft? Dan voer ik meteen een reprovisie uit zodat het tv-signaal weer opnieuw aangemaakt wordt en alle obstructies uit de verbinding gehaald worden.

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Indien ook dit nog niet werkt, kun je een factory reset van de box uitvoeren: 

Hiermee zou het definitief verholpen moeten worden!

Reputatie 1

Goede morgen,

Bedankt voor je antwoord. Ik ben nu bezig met het opnieuw opstarten, waarna je de reprovisie kunt doen.

Reputatie 7

Hi @RTabak, super dat je dit zo snel bent gaan doen! Ik heb zojuist dan ook de reprovisie voor je uitgevoerd. Kan jij laten weten of het probleem hiermee is verholpen? Zo niet, dan dien ik graag een verzoek voor je in bij onze technische dienst. Dit moet inderdaad permanent worden verholpen bij je! 💪