Beantwoord

Geen commerciële zenders meer op TV



Toon eerste reactie

49 reacties

Reputatie 7

Hi @BertCobi, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb dit meteen doorgegeven bij één van mijn collega's en ervoor gezorgd dat het onderzoek weer verder gaat lopen. Ik heb ook gevraagd hoe het kan dat er aan onze kant een switch te zien was, terwijl jullie hier geen gebruik van maken. Het klinkt ietwat technisch, maar de technische dienst voert een lijnmeting uit en zien dan niet meer het MAC-adres van de TV Box, maar een heel ander MAC-adres van een switch. Vandaar dat het hierdoor leek alsof jullie gebruik maken van een switch. Nu ik heb doorgegeven dat dit niet de boosdoener is, wordt het onderzoek meteen weer vervolgd. Mijn excuses voor deze uitkomst, want ik had geduimd dat dit hét antwoord was. Ik ga het onderzoek weer voor jullie in de gaten houden en hoop snel op beter nieuws!

 

 

Reputatie 7

Hi @BertCobi, fijn om te horen dat jullie je tot nu toe redden! Weet dat als het probleem is verholpen, ik graag wil kijken naar een tegemoetkoming. Ik ben zelf ook benieuwd wat er uit het onderzoek komt en wat exact de oorzaak is. Voor nu een heel mooi weekend gewenst en ik kom er zo snel mogelijk bij jullie op terug!

Lisa, bedankt voor de terugkoppeling. Vreemde is dat vorige week bij een lijnmeting wel de tv box te zien was en nadat er een reset was uitgevoerd de tv box met de lijnmeting niet meer kon worden benaderd. Misschien toch een idee om over te gaan op glasvezel omdat we dan gebruik maken van een nieuwe connectie naar ons huis.

Nog een opmerking als aanvulling op bovenstaande. Toen de monteur hier ruim 2 maanden geleden was heeft hij ook een nieuw modem aangesloten waarop alleen de tv box met nieuwe bekabeling door hem is aangesloten. Ook in deze situatie werkte de tv box niet en was ook de lijnverbinding niet te leggen 😏

Hallo Lisa, dank voor je reactie. Ben ook benieuwd wat de oorzaak is van de verstoring aan de Amino bij ons thuis.

Reputatie 7

Hi @BertCobi, ik heb weer gecheckt of het onderzoek al volledig is afgerond! Ik zie dat een collega jullie heeft overgezet naar het nieuwe TV platform en ik hoop enorm dat dat ervoor gaat zorgen dat jullie alle zenders weer te zien krijgen. Daarnaast is er nogmaals een verzoek ingediend waarbij is vermeld dat een zogenoemde powerflip er niet voor heeft gezorgd dat jullie alle zenders weer kunnen zien. Ik had heel graag gelezen dat het probleem helemaal was opgelost, dus ik hoop dat er snel een andere oplossing kan komen.

Hallo Lisa, dat laatste hoop ik ook. Gaat nu wel heel lang duren ☹️
Gister inderdaad gebeld, maar geen resultaat. Nog slechter eigenlijk want t-mobile kan de tv box nu zelf niet meer bereiken. Het overzetten naar het nieuwe platform wordt vanuit t-mobile zelf verwacht dat dit het probleem niet zal oplossen.

een oude Vodafone Entone tv box zou de oplossing zijn om weer alle tv zenders te kunnen ontvangen 😜

Reputatie 7

Hi @BertCobi, heel graag gedaan! Ik ben blij om te horen dat de bos bloemen goed is aangekomen. Ik ben direct gaan kijken of er al meer bekend is, maar het onderzoek loopt nog steeds. Vandaar dat jullie nog geen terugkoppeling hebben gehad. Ik heb in ieder geval zojuist weer een collega aan de mouw getrokken om te achterhalen wanneer dit is opgelost, zodat ik jullie hopelijk zo snel mogelijk kan voorzien van het goede nieuws dat alles weer vlekkeloos werkt. 

Reputatie 7

Hi @BertCobi, heel fijn dat jullie mij zo snel weer van een terugkoppeling voorzien! Wat gek dat jullie de zenders nog steeds niet in kunnen zien. Ik wilde meteen weer een verzoek hiervoor indienen, maar ik zie dat een collega mij al is voor geweest gisteren. Wel ga ik bij een collega van de technische dienst navragen of er een mogelijke oorzaak is voor het feit dat uit het onderzoek blijkt dat het is opgelost, maar jullie alsnog met problemen kampen. Daarnaast voeg ik nog eens voor de duidelijkheid aan het onderzoek toe dat de Entone TV Box nooit voor problemen zorgde, zodat dit weer kan worden meegenomen. Ik hier voor jullie achteraan, want dit moet zo snel mogelijk worden opgelost! 💪

Hallo Lisa, ook de Entone die we als 2e TV Box hebben geeft gewoon de commerciële zenders goed weer op beide plekken waar de tv’s staan. Het ligt dus volgens mij niet aan de router of de bekabeling maar zit het probleem echt in de Amino en de daarbij behorende registratie.

Hallo Lisa, dank voor de update. Wel jammer dat er nog steeds geen oplossing is gevonden voor het probleem met de Amino bij mij thuis.

Vanmiddag 6 juli 2021 om 13:30 uur gebeld door medewerker T-Mobile dat de verstoring aan de commerciële tv zenders op de Amino zou zijn opgelost. HELAAS, nog steeds het zelfde GEEN BEELD bij de commerciële tv zenders. DUS NIET OPGELOST.

Hallo Lisa, al wat meer bekend over de verstoring aan de Amino die bij ons thuis staat. We zijn nu bijna 2 weken verder en in totaal bijna 2 maanden aan het wachten op de oplossing.

Anders misschien samen tot een andere oplossing komen voor dit probleem.

hoor graag van je.

Bert

Reputatie 7

Hoi @BertCobi ,

Ik zie dat er inmiddels contact is gelegd met onze collega’s van de telefonische klantenservice om het probleem van de boete aan te kaarten. Zij hebben het proces in gang gezet om dit voor je te regelen.

Wat betreft het probleem met de commerciële zenders ga ik graag voor je na of een reprovisie in dit geval gaat werken. Het abonnement wordt dan opnieuw verstuurd naar het modem en mede ook de TV Box. Ik vermoed dat dit weer leven geeft aan de zenders. Kan ik deze voor je uitvoeren? Ik hoor het graag.

Reputatie 7

Hi @BertCobi, ik had heel graag gewild dat ik jullie al kon voorzien van goed nieuws! Ik check elke dag de status voor jullie, maar het onderzoek is nog steeds gaande. Jullie probleem is doorgezet naar een andere afdeling van netwerk specialisten. Het blijkt dus allemaal wat gecompliceerder te liggen. Lukt het jullie wel om via de TV Anywhere App de zenders die nu missen te bekijken? Ik hoop heel erg dat dit voorlopig via TV Anywhere lukt, totdat het probleem definitief is opgelost op de TV Box. Ik hoor graag of dit tijdelijk een oplossing voor jullie biedt! 

Reputatie 7

Hi @BertCobi, allereerst onwijs bedankt voor jullie engelengeduld! Zoals beloofd heb ik goed het onderzoek in de gaten gehouden. Ik zie in een update terug dat dit incident is verholpen en dat alle zenders weer beschikbaar zouden moeten zijn. Mocht dit (nog) niet het geval zijn, dan zou een zogenoemde powerflip moeten helpen. Dit doe je als volgt: 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Zou jij aan mij kunnen bevestigen of alle zenders het weer doen? Ik hoor het heel graag, want dan maak ik ook met liefde de tegemoetkoming in orde! 😊

Hallo Lisa. vraag me af of het wel een netwerkprobleem is. De oude Vodafone STB werkte goed en ook met de Amino hebben we de niet commerciële zenders gewoon beeld. We hebben ook nog een Vodafone STB en die laat ook gewoon de commerciële zenders zien. We redden ons, maar betalen wel voor 2 STB kastjes.

Groet Bert

Beste Lisa, de hele procedure als beschreven doorlopen. Resultaat nog steeds geen beeld bij de commerciële zenders. Powerflip helpt dus ook niet. Voor jouw informatie, deze hele procedure is 4 weken geleden ook met de storingsmonteurs van T-Mobile die bij mij thuis was doorlopen. Ook toen zonder resultaat. Volgens deze monteur staan mijn rechten niet goed ingesteld bij T-Mobile. 😞 zucht……

Hoop op een betere melding van jou Lisa!

Groet Bert

Lisa, wat mij betreft akkoord. Hopelijk blijft de rest dan wel werken en helpt het om het probleem te verhelpen.

Reputatie 7

Hi @BertCobi, heel erg bedankt voor de terugkoppeling! Wat ben ik ontzettend blij om te lezen dat jullie probleem (eindelijk) is opgelost en alle zenders nu weer terug zijn. Met dit nieuws begint mijn dag goed! Zoals ik al eerder aangaf, wilde ik graag een vergoeding voor jullie in orde maken zodra alle problemen weer zijn opgelost. Zojuist heb ik dan ook meteen de vergoeding in orde gemaakt voor de periode dat jullie niet alle zenders konden bekijken. Jullie kunnen deze vergoeding terugzien in My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het vooral weten als ik nog iets voor jullie kan betekenen en maak er een hele mooie dag van! 😊

Beste Boris, wat mij betreft kan er een reprovisie van ons abonnement worden uitgevoerd. Hoor graag van je wanneer dit wordt uitgevoerd.

Hallo Lisa, we zijn nu weer 3 dagen verder en er is geen contact opgenomen door Tmobile klantenservice over de storing. Nog steeds dus een ontevreden klant die nu al een maand (on)geduldig wacht om de storing aan de tv zenders op de Amino op te lossen ☹️☹️☹️

Reputatie 7

Hi @BertCobi, bedankt voor de extra toelichting! Ik wil graag laten weten dat ik bij een collega heb gevraagd om prioriteit te geven aan het nieuwste verzoek dat is ingediend bij de technische dienst voor jullie issue. Ik hoop dan ook dat hier zo snel mogelijk wat uit komt! Zoals beloofd zou ik nog uitvragen hoe het kan dat uit het onderzoek naar voren komt dat alles weer werkt, terwijl dit haaks staat op wat jullie ervaren. Mijn collega heeft aangegeven dat de technische dienst de TV Box aan de juiste groep heeft gekoppeld, dus dat dit dan zou moeten werken. Wij balen er dan ook net zo erg van dat dit voor jullie niet geldt. Weet dat er hard aan wordt gewerkt! 💪

Lisa, bedankt voor de update. We wachten af 🙄

Reageer