Beantwoord

Geen geluid via set top box amino 610x na koppelen ab op tv

  • 3 May 2020
  • 2 reacties
  • 874 Bekeken

Beste,

Vandaag mijn afstandsbediening met de magenta knop van de amino 610x gekoppeld aan mij tv.

Alles werkt, behalve het geluid.

Mijn set top box blijft op mute terwijl de tv zijn best doet om alles weer te geven wat er maar is.

Ik heb op het forum gekeken om eventueel mij afstandsbediening te resetten, maar dit helpt niets.

Ik heb zelfs mijn set top box diverse malen gereset.

Wie kan mij helpen?

BvD.

 

icon

Beste antwoord door Piotr 5 May 2020, 12:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @Mikey1975,

Heb je ook al geprobeerd om je nieuwe afstandsbediening helemaal opnieuw los te koppelen en vervolgens te controleren of het geluid wel werkt?

  1. Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk
  3. Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV. Voor opnieuw koppelen, zie helemaal bovenaan dit topic bij koppelen afstandsbediening en TV Box.
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mikey1975 

Hier is een speciaal topic betreffend de afstandsbiediening. Misschien kan je hier het antwoord vinden.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237

Reageer