Beantwoord

Geen geluid via toslink uitgang Entone 515b op Panasonic SC-BTT105



Toon eerste reactie

28 reacties

Hoi @Glassertje , Als de Entone het enige was was er geen reden om ontevreden te zijn, er ging en gaat nog steeds van alles mis.
Dat het geluid wat zacht doorkomt is in 95% van de gevallen geen probleem, maar soms red je het net niet, en bij mij moet het geluid niet op standje buren ruzie, die tijd heb ik gehad.
Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd, de Panasonic is een half jaar oud en daar is niks mis mee.
Ik heb al het mogelijke al geprobeert, de box van boven heeft geen enkele uitgang, die is echt terug in de tijd, de oude Amino 540 had wel een toslink.

Er gaat op allerlei gebieden wat fout, telefoons die te kort overgaan, naar huis bellen werd na zo"n 15 seconden afgekapt, is nu zo'n 25, Voicemail die niet uit wilde, is eindelijk na 4 weken opgelost, bellen naar mobiel en na 25 seconden word de oproep afgebroken als er niet word opgenomen.
Nummerweergave thuis, als je een nummer belt en de 5 intoetst zou die het moeten doen, ik krijg de five terug, mijn toestel ondersteund DTMF en FSK maar geen nummer weergave, zou voor mij prima zijn, maar na lang wachten komt er op mijn vraag op dit forum een uiterst dom antwoord en word er gelijk een tijd niet meer gereageerd, net als op meer vragen trouwens, ondertussen was ik er al achter dat de gigaset een probleem had met het DTMF protocol van T-Mobile, of andersom.

En dan het grootste struikelblok, klantvoordeel, en problemen prima, kan altijd gebeuren, maar als je als klant voordeel mis loopt is het ruuuuuuuuuuustig, we zijn er mee bezig, maar ondertussen mag je wel extra betalen, en op de vragen zowel telefonisch als hier krijg je gewoon weinig antwoord, tot vorige week, toen had ik op mobiel eindelijk een medewerker aan de lijn die het snapte hoe die klanten te woord behoord te staan, regelde gelijk de compensatie voor twee maanden, de gemiste data, nou ja we gebruiken het toch meestal niet, alleen komende weken in de vakantie wel misschien, maar daar kwam uit dat er veel meer aan de hand is met de T-Mobile systemen dan men hier wil toegeven, ook mijn naam adres en woonplaats staan niet in het systeem van My-Tmobile, waardoor mijn mobiel nog steeds niet aangemeld kan worden, en daar heb ik 3 weken geleden ook al contact over gehad om dat te proberen te regelen.

Maar als jij van KPN afkomt, ook daar gaat inderdaad ook regelmatig wat mis, maar ik heb daar nog nooit gehoord, wij zijn populair op dit moment waardoor het allemaal fout gaat en antwoorden langer duurt, er zijn best wel wat gevallen waar het fout gaat, ik kom van Telfort, daar ging ook van alles mis, zeker met de overstap van oud naar nieuw, kwam bij mij ook de monteur niet opdagen, maar Telfort ging er voor mij wel achteraan, duurde langer vanzelfsprekend due heb ik zelf Guidion gebeld op zaterdag en s'middags was er een monteur, hier word je gelijk doorverwezen van regel het zelf maar.

Maar het grootste struikelpunt, waar ik nog het meeste over val, want bij mij kan echt alles mis gaan, ik ben echt 1 van de allermakkelijkste klanten op dat gebied, en dat kunnen heel wat bedrijven die voor mij werken of gewerkt hebben beamen.
informatie, oplossingen aanbrengen, informeren, mij op de hoogte houden van de vorderingen, informeren, in gesprek gaan, niet op te lossen, duidelijk aangeven waarom niet, kort en duidelijk zijn, ook als je het niet weet, zeg het gewoon, maar probeer er niet omheen te draaien zoals met de nummerweergave, ik word dan een echte bloedhond, en zal je tot in lengte van tijden er op aanspreken.
Kijk ook naar klantvoordeel, na een week komt er op vragen van klanten eindelijk een antwoord, ja we lezen alles hoor, maar er is niks te melden je hoort ons als er iets te melden is.
Nee zo doe je dat niet, elke dag een berichtje, het loopt nog, het wil niet, de knappe koppen zijn oververhit en nog lukt het niet op dit moment, dan laat je merken dat het "onze aandacht" heeft.
Nu laten ze het sudderen, en reageert er niemand.
Reputatie 6
@Doornekamp33 zo wat een ellende. Nu snap ik het meteen waarom ik een andere ervaring heb. Ik maak geen gebruik van de telefoon en de klantemvoordeel.

Heb je overwogen om T-Mobile in gebreke te stellen voor alle ellende die he hebt? Bedoel dit kan niet eeuwig zo doorgaan zo. Als het mij overkomen was, wist ik het wel. Als eerste beginnen met bewijs verzamelen. Daar staat en valt alles mee.

Toen het zo druk was in het begin, had ik een monteur nodig. Die was er binnen. 2 dagen. Vind het sowieso bezopen dat oa de klantenservice slecht bereikbaar is en alles zo lang moet duren. Je zou denken als het zo druk wordt, dat je extra capaciteit inhuurt. Al moet ik zeggen dat het bij kpn ook soms wachten was.

Bij kpn hoor je inderdaad niet dat ze popular zijn, want ze zijn gewoon duur. Vind ik dan. Maar hebben alles zelf in beheer en heeft eigen monteurs.

Telfort? Breek me de bek niet open. Wat een ellende had ik daar. Ze dachten mij aan mijn contract te kunnen houden, wat hadden ze een pech.

Nou begrijp ik je reactie beter. Maar om eerlijk te zijn, je benrt nu 2 maanden klant? Nogmaals, ik wist wel wat ik zou doen na zo'n tijd.

Ook al ben ik tevreden, ik zal ten alle tijden eerlijk en opjectief blijven.

Maar vraag maar ook een nieuwe Entone aan. Dan is de ellende al iets minder.

Succes en als ik je ooit kan helpen, stuur me maar een pb.

Groetjes.
@Glassertje , de ellende valt wel mee als men maar communiceert wat er aan de hand is, en daar ontbreekt het dus aan, of je krijgt een antwoord wat nergens op slaat.
Maar na ruim een maand zijn de meeste zaken (ddor mijzelf en paar door T-Mobile) opgelost of werkbaar, maar ideaal zal het niet worden, dat was het bij Telfort ook niet, maar wel beter werkbaar op mobiel gebied, ik erger me nog steeds aan de stem (gebeurt nu alleen nog als ik de mobiel bel) die zegt dat de andere kant niet opneemt, ja duh, dat weet ik zelf dan ook wel.

Als je trouwens op de home site kijkt wat er bij de community staat, vind daar je antwoord of wij beantwoorden hem, (in mijn eigen bewoording), kom je hier blijkt het een vrijwilligers forum te zijn waar T-Mobile amper reageert maar klanten elkaar maar moeten behelpen, ik had dit niet gelijk door, dus ook niet erg transparant naar de klant toe.

Dan zijn er nog een paar hier die zichzelf heel wat vinden, en dan elkaar nog eens zoveel op die like knop drukken om maar bovenaan de ranking te staan, is/was er 1 die zichzelf aanklikt, als je daar van afhankelijk bent, laat maar.
Dan zijn er hier ook nog, vooral degene die zichzelf heel wat vinden, die vinden dat zij mij op de vingers moeten tikken over mijn negatieve uitlatingen hier, jammer, maar als ik buiten mijn boekje ga, tip de mod, maar niet mij aanvallen, doe ik bij jou ook niet, en met die negatieve uitlatingen probeer ik een reactie uit te lokken van T-Mobile, wat dus ook is gelukt achter de schermen om.😜

Het in gebreke stellen laat ik nog even afhangen van de komende weken, ik heb telefonisch contact met iemand van hier, een T-Mobile medewerker die nu op vakantie is, en iemand van de klantenservice die mij beloofd heeft er bovenop te zitten en mij a.s. vrijdag zou terug bellen, ik ben ook niet zo van de claim maatschappij en gelijk de rechterlijke middelen in te zetten, ik ben meer van samen kunnen we er best uitkomen, ook al gaat dat bij T-Mobile heel erg stroef, komt het door de drukte, zit ik er teveel bovenop, ben ik teveel eisend, zeg het maar, of vertel het mij, ik kan heel wat hebben zolang het maar eerlijk is.

Enige wat ik even moet doen is de dekkingsgraad van T-Mobile opzoeken, en de gebieden aangeven waar de dekking waardeloos is, en dat is op mijn vlak op heel veel punten, zelfs in het midden van het land tussen Soesterberg en Den Dolder, helemaal niks geen bereik.
En als het bereik zwakker is, zoals bij mij thuis, ik belde gisteren toevallig de vrouw thuis, ik hoor haar luid en duidelijk, zij hoort niks van wat ik zeg.🤤

Reageer