Beantwoord

Geen internet en tv

  • 19 January 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Ik heb een internet en tv storing, volgens allestoringen.nl zijn er nu meer dan 400 gemeld ipv gemiddeld 10. Alles al opnieuw opgestart, geen oplossing 

icon

Beste antwoord door Mrmore 19 January 2024, 12:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Mrmore, dank voor dit topic! Er is geen bekende storing bij ons op het moment. Ik heb je verbinding meteen onder de loep genomen en zie hier gelukkig dat je signaal er op en top uitziet. De onderbreking zie ik hier wel terug maar dat komt ook vermoedelijk omdat je het modem een herstart hebt gegeven. Excuus voor de onderbreking. Hou dit vooral in de gaten want dit mag niet vaker voorkomen. Noteer in dat geval gelijk de datum en tijd en trek aan de bel!

Hi @Mrmore, dank voor dit topic! Er is geen bekende storing bij ons op het moment. Ik heb je verbinding meteen onder de loep genomen en zie hier gelukkig dat je signaal er op en top uitziet. De onderbreking zie ik hier wel terug maar dat komt ook vermoedelijk omdat je het modem een herstart hebt gegeven. Excuus voor de onderbreking. Hou dit vooral in de gaten want dit mag niet vaker voorkomen. Noteer in dat geval gelijk de datum en tijd en trek aan de bel!

 

Thanks! Ik weet niet hoe snel jullie de berichten naar consumenten doen maar zou helpen dan hoef je niet  zelf te zoeken. Wellicht bericht via mail of sms.

 

Reageer