Beantwoord

Geen opnames in te plannen

  • 28 February 2022
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds een aantal maanden kunnen we een aantal zenders waarvan we opnemen hebben ingepland niet meer bekijken.Het gaat ondermeer om zenders Discovery, Animal Planet, Nat.Geo. Je klikt de betreffende zender aan ,ziet dat het wolkje verschijnt en denk dat het opgenomen wordt. maar na een paar dagen ,het bewuste programma aangekilt wordt om terug te zien,krijg we alleen zwart beeld.

En dat geldt voor alle daarop volgende uitzendingen van het zelfde programma.

Dit was voorheen geen enkel probleem. wat is er aan de hand?

Mvrgr. H.Figge

icon

Beste antwoord door hfigge 4 March 2022, 17:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hfigge,

Krijg je een foutmelding of foutcode? 
We horen graag van je :wink:

Reputatie 1

Hallo, nee geen foutmeldingen of codes.

Reputatie 7

Hi @hfigge ,

Goed dat je het bij ons aankaart. Ik wil dit graag voor je laten onderzoeken bij onze technische specialisten. Om dat te kunnen doen, is er een voorbeeld nodig waarbij we dieper op de problemen kunnen duiken. Daarom wil ik je de volgende punten vragen:

  • Heb je naast bovenstaande programma's ook problemen bij andere zenders?
  • Heb je de problemen alleen op de TV Box of ook bij TV Anywhere?
  • Heb je een voorbeeldprogramma, waarbij je ziet dat dit gebeurt? Denk aan zender, programma, tijd en datum

Alvast heel erg bedankt voor je genomen moeite! 

Reputatie 1

Hallo Boris,

Het zijn voornamelijk zenders Discovery, Animal Planet en Nat.Geogr. Hier kijken we zeer vaak naar.

Nu zijn het vaak programma's  die nog weleens herhaald worden. Volgens mij is het alleen deTV box. Anywere heb ik geen ervaring mee.

Een voorbeeld is Yukon Vet op Nat.Geo dit is een serie, die rond 20.oou op uitgezonden, en vaak later op de avond nog een keer. Hij staat ingepland,maar als ik deze de volgende avond wil zien,is er niets opgenomen. En er is voldoende ruimte meer dan  130 uur.

Reputatie 7

Hoi @hfigge ,

Heel erg bedankt voor je volledige en duidelijke antwoord. Ik wil dit direct koppelen aan onze technische dienst. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Via deze weg heb ik toegang tot jouw account en kunnen we een onderzoek beginnen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Reputatie 1

Hallo Boris, Sorry dat het even geduurd heeft om te antwoorden. Maar ik heb het idee,dat het probleem wat ik had opgelost is, ik weet niet hoe,maar ik kan een een aantal programs weer opnemen en later afspelen. Heeft het misschien te maken gehad met een software update die ik onlangs kreeg?

Dus sluit ik hierbij af,en bedank jullie voor de geboden services.

Met vriendelijke groet,

H.Figge 

Reputatie 7

Hoi @hfigge

 

Wat een supernieuws! Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het door de update komt, de techniek heeft nog niet al zijn mysteries prijsgegeven! :wink: De meeste problemen worden vaak door een simpele reset of stroomonderbreking opgelost, dus ik ga er nu vanuit dat het hier om een eenmalige hapering ging. 

 

Mocht je nog problemen of vragen hebben, weet dat we voor je klaarstaan!