Beste antwoord door stefan.1997
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Er is op dit moment een storing bij KPN op het kopernetwerk. Waar TMNL gebruik van maakt.
T-MOBILE en KPN zijn bezig met een oplossing. Graag houden we de community overzichtelijk. Check voor storingen de storingspagina. Daar kun je ook mee praten.
Als je wel internet hebt kan het zijn dat je de TV-box moet resetten. Dit doe je door 30sec de stroom eraf te halen.
T-MOBILE en KPN zijn bezig met een oplossing. Graag houden we de community overzichtelijk. Check voor storingen de storingspagina. Daar kun je ook mee praten.
Als je wel internet hebt kan het zijn dat je de TV-box moet resetten. Dit doe je door 30sec de stroom eraf te halen.
Dank voor je melding en mijn welgemeende excuses voor het ongemak! We zijn hiervan op de hoogte en weet dat we met man en macht aan een oplossing werken. Alle updates plaatsen we in dit topic op onze Community: Thuis internet 7 februari.
Hierbij sluit ik dit topic.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.