Geluid loopt niet synchroon Odido TV app

  • 1 February 2024
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

 

Nieuwe Odido klant hier. De TV app op mijn SAMSUNG QE55Q74BAT lijkt bij (nagenoeg) alle kanalen een synchronisatie fout van het geluid te hebben. Naar aanleiding van wat oude topics heb ik gekeken of ik in de instellingen hier is aan kon doen maar dat is niet het geval in de huidige versie van de app.

 

TV heeft geen soundbar of iets dergelijks waardoor ook de tv instellingen zelf geen audio synchronisatie aanpassing toe staat. Naast dat het wel goed is bij Amazon Prime/Netflix etc.

 

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen of dit een probleem van de TV App.

Hans-Juriën 3 maanden geleden

@LWi zou je in de app de geluidsinstellingen eens aan kunnen passen naar ‘Stereo’? Deze instelling is te vinden in het menu onder Account > Instellingen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

@LWi zou je in de app de geluidsinstellingen eens aan kunnen passen naar ‘Stereo’? Deze instelling is te vinden in het menu onder Account > Instellingen.

Geen enkele vorm van instelling die daar op lijkt te vinden in de app @Hans-Juriën 

Reageer