Beantwoord

Geluid niet synchroon Tv-App & Problemen Settop box

  • 10 January 2022
  • 52 reacties
  • 1044 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

52 reacties

Reputatie 1

Hi @yannickenemma, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je hier graag bij helpen en je meer duidelijkheid geven. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij niet op de hoogte wordt gehouden, dus ik wil hier achteraan gaan. Zojuist wilde ik dan ook een kijkje nemen achter de schermen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik wat de status is van de issues die je omschrijft om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te zoeken. 

Super dat je zo'n heldere omschrijving hebt meegegeven, zo heb ik voldoende informatie om verder aan de slag te gaan voor je. Heb jij al geprobeerd om de TV Anywhere App te verwijderen en opnieuw te installeren? Ook hoor ik graag van je of jij deze problemen ervaart op de wifi van T-Mobile Thuis of zit jij op je mobiele netwerk wanneer je de App gebruikt? Daarnaast wil ik graag dubbelchecken wat jij precies ervaart bij een programma als Beat The Champions. Ervaar jij hier haperend beeld of geldt hier hetzelfde issue als voor de TV Anywhere App? Fijn dat je ons hier verder op de hoogte houdt. Wat betreft een compensatie, hier duik ik met liefde voor je in zodra ik met je mee kan kijken. Ik wil dit echt voor je fixen, zodat jij optimaal geniet van het beeld van de tv als het beeld en geluid van de TV Anywhere App! 

Hi @Lisa,

 

Dank voor je snelle reactie, ik heb je een pb gestuurd met de abonnement gegevens. Zoals een beetje verwacht vandaag ook nog geen nieuwe settop box ontvangen, hij was dus niet al bij het sorteercentrum zoals je collega gisteren aangaf… ;)
App verwijderen en opnieuw installeren heb ik al meermaals geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Probleem is zowel thuis via de wifi, thuis bedraad (smart TV) als via 4G en 5G.
Beat the champions was een voorbeeld van een exact programma waarbij het probleem met het geluid zich voordeed, elders werd gevraag of er een exacte tijd en zender gegeven kon worden dat het probleem er was, dus vandaar even dit genoemd. Maar eigenlijk de hele zondagavond waardeloos niet synchroon geluid gehad.

Ik hoor graag van je!

Yannick

 

Reputatie 7

Hi @yannickenemma, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je hier graag bij helpen en je meer duidelijkheid geven. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij niet op de hoogte wordt gehouden, dus ik wil hier achteraan gaan. Zojuist wilde ik dan ook een kijkje nemen achter de schermen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik wat de status is van de issues die je omschrijft om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te zoeken. 

Super dat je zo'n heldere omschrijving hebt meegegeven, zo heb ik voldoende informatie om verder aan de slag te gaan voor je. Heb jij al geprobeerd om de TV Anywhere App te verwijderen en opnieuw te installeren? Ook hoor ik graag van je of jij deze problemen ervaart op de wifi van T-Mobile Thuis of zit jij op je mobiele netwerk wanneer je de App gebruikt? Daarnaast wil ik graag dubbelchecken wat jij precies ervaart bij een programma als Beat The Champions. Ervaar jij hier haperend beeld of geldt hier hetzelfde issue als voor de TV Anywhere App? Fijn dat je ons hier verder op de hoogte houdt. Wat betreft een compensatie, hier duik ik met liefde voor je in zodra ik met je mee kan kijken. Ik wil dit echt voor je fixen, zodat jij optimaal geniet van het beeld van de tv als het beeld en geluid van de TV Anywhere App!