Beantwoord

geluid van uitzending gemist

  • 21 November 2019
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

geluid van uitzending gemist is stukken zachter als een gewone uitzending op tv

 

icon

Beste antwoord door sylolozw 25 November 2019, 18:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sylolozw,

 

Wat gaaf dat je lid bent geworden van de Community, welkom! Ik ga je helpen met het geluid. :smile: Gebruik je externe audioapparatuur? Heb je de afstandsbediening met een magenta (roze) knop? Zo ja: je kunt proberen het volume te ontkoppelen door de volumefunctie uit te zetten. Als dit ook niet werkt, dan kun je jouw TV Box het best een reset geven door deze 20 seconden van de stroom af te halen. Dit doe je door de stroomkabel uit het stopcontact te halen. Een simpele aan/uit handeling is niet toereikend genoeg.

 

Mocht ook dit niet werken, laat het me weten. Dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Die zijn er namelijk altijd!

Alles geprobeerd maar geen verschil

 

Regionale zenders ook zacht van geluid t.o.v TV zenders

Reputatie 7
Badge +16

Heb je het volgende ook al geprobeerd?

 

Je kunt testen met een andere HDMI kabel en HMDI poort op de TV.

Tip: Mocht je een UHD/4K TV hebben, test dan op een HDMI poort welke de 4K niet ondersteunt. Mag ik een factory reset voor je uitvoeren? Dan wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen en wordt het signaal opnieuw verzonden. Dit zou, wanneer het geen apparaat-error is, de haperingen in volume (en beeld) moeten herstellen.

U mag van mij wel een Factory reset uitvoeren

Reputatie 7
Badge +16

Perfect, dan ga ik dit nu in werking zetten. Houd er rekening mee dat het maximaal 10-15 minuten kan duren voordat de verbinding hersteld is en er een nieuw signaal is uitgezonden. :wink:

Geluid nog niet goed

Maar ik laat het hier maar bij en over een maand of 6 a 7 probeer ik een ander provider 

Bedankt

Reageer