Beantwoord

Haperend beeld.

  • 30 November 2021
  • 31 reacties
  • 218 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 1

De laatste keer dat het gebeurde was 29 november tussen 1900 en 2000 uur. Op Nederland 2.

Reputatie 7

Check, ik heb ook dit bijgevoegd in een notitie! De technische dienst gaat hun uiterste best doen om hier een oplossing voor te vinden.

Reputatie 1

Het is niet elke dag. Het ging een hele tijd goed. Maar nu begint het weer. Ik zag ook dat wij niet de enige met die klacht zijn. 

Reputatie 7

Merci voor de razendsnelle aanvulling! Ik heb het direct toegevoegd en hoop je snel te kunnen verblijden met een terugkoppeling van het onderzoek. Maak er een fijne avond van! 

Reputatie 1

Vooral Nederland 1,2,3.

Reputatie 7

Hi @ejteip, super goed dat jij dit laat weten! Wat balen dat jullie vanaf de start van het contract al problemen ervaren. Ik heb gelijk een verzoek ingediend voor onze technische dienst om hier dieper in te duiken. Zou jij ter aanvulling nog kunnen aangeven welke zenders dit betreft? Ik ga ontzettend duimen dat er bij dit onderzoek de boosdoener naar voren kan komen en er een structurele oplossing aan het licht komt. Weet dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit voor jullie in de gaten houden en laat de uitkomst hier binnnekort weten. Wanneer jij ook nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. Ik help je met liefde hiermee! 😊