Beantwoord

Haperend beeld.

  • 30 November 2021
  • 31 reacties
  • 218 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 1

Is het verhogen van de snelheid een optie? 

Reputatie 1

Kijk maar in alle oude berichten. Dan zie je dat alle dingen al zijn geprobeerd. Het houd niet op. Wij zijn hier al een jaar mee bezig. 

Reputatie 7

Heel graag gedaan @ejteip! Ik ben super blij om te lezen dat de problemen zijn weggebleven. Laat het inderdaad zeker weten als er zich weer problemen voordoen. Goede en terechte vraag van je over het verhogen van de snelheid. Het abonnement dat jij hebt moet meer dan voldoende zijn en deze snelheid zou niet het haperende beeld mogen veroorzaken. Er wordt bandbreedte geserveerd voor tv (zo’n 8 mbit/s), dus daar kan het euvel niet liggen. Tenzij je bijvoorbeeld meer dan 10 apparaten hebt aangesloten op het modem, maar dit is bij jou niet het geval. Ik hoop in ieder geval dat de problemen nu definitief uit blijven! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten en maak er een mooie dag van! 

 

 

Reputatie 7

Hi @ejteip, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Ik heb goed nieuws: ik had verwacht dat ik wellicht een structurele oplossing met je kon delen, maar onze technische dienst heeft geconstateerd dat alles er aan onze kant goed uitziet. Klopt het dat jij ook geen problemen meer hebt ervaren? Ik hoop het ontzettend, want ik wil dat jij optimaal van de tv geniet. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Geen internet problemen. De storingen zijn wisselend. Op de zenders qua tijd en datum. 

Reputatie 7

Ik ben blij om te lezen dat jij graag bij ons wilt blijven en dat wil ik ook @ejteip! Dus ik hoop dat ik aankomende week een structurele oplossing met je kan delen. Ik ga hier in ieder geval voor je achteraan!