Beantwoord

Haperend beeld/ blokkerig beeld op tv , soms loopt het vast

  • 16 August 2019
  • 29 reacties
  • 4946 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1
Goedenavond,

Alle stappen doorlopen maar helaas nog steeds geen beeld en de melding heeft zich een error voor gedaan. Lokatie 1335 Almere.

Mvgr.
Alex
Reputatie 7
Hey @Fabiovv,

Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat je woonachtig bent in Dordrecht. Jammer genoeg ervaren we problemen met de glasvezel in die regio wat resulteert in blokkerig beeld. Ons netwerk team is van dit probleem op de hoogte en het onderzoek is volop gaande. Je hoeft verder geen stappen te ondernemen, we gaan dit probleem op afstand oplossen. Sorry voor het ongemak!

Hallo Sander,

 

Ik heb getest met een nieuwe upt kabel , direct op mediabox  en het modem in de meter kast.

Wat mij op valt is dat als ik op zaterdag ochtend kijk geen last heb. Speed test gedaan en haal dan 45 Mbit up en down. Prima dus.

S'avonds bij druk bekeken programma's zoals het boxen treed het soms op zeg 1 keer in de vijf minuten en dan ook niet altijd.ik toen nog geen speed test gedaan. Het lijkt er een beet je op dat het niet bij mij zit. ik zal nog een speed test doen als het optreed kijken of dat verschil maakt. Even voor jou idee, modem zit in de meter kast tv box in de woonkamer, upt kabel lengte 8 meter.in de woonkamer afgemonteerd op een outled en in meter kast op en rj 45 connector. Zal van de week nog een tester op de kabel aansluiten. Zodat ik zeker weet dat deze goed . Kom er nog even op terug.

Reputatie 7
Badge +4
Bij 3 tv’s krijg je ook een switch. gebruik je deze ook ?

Reageer