Beantwoord

Haperend geluid TV/Radio

  • 29 December 2017
  • 62 reacties
  • 3127 Bekeken


Toon eerste reactie

62 reacties

@william.vermeulen Bedankt voor de informatie, ik heb alles verzameld en doorgestuurd naar onze Back Office om het probleem op te lossen! Nog even ter info, ons forum is bedoeld als een 'klant helpt klant' forum, daarom beantwoorden we berichten niet direct zodat andere klanten de gelegenheid hebben om ook te reageren. Het kan dus zijn dat je niet direct antwoord ontvangt op jouw bericht.

Dag Brian,

Dank voor je bericht. Nu dan toch maar de hamvraag, Wat gaan jullie nu weer doen om ervoor te zorgen dat een probleem opgelost wordt of lijkt?De tijd verstrijkt en de door mij betaalde dienst werkt nog niet!
hi brian het enige wat ik weet is dit: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. Er wordt spoedig contact met je opgenomen. Houd er rekening mee dat de leverancier je anoniem kan bellen.
Reputatie 7
@william.vermeulen Bedankt voor de informatie, ik heb alles verzameld en doorgestuurd naar onze Back Office om het probleem op te lossen! Nog even ter info, ons forum is bedoeld als een 'klant helpt klant' forum, daarom beantwoorden we berichten niet direct zodat andere klanten de gelegenheid hebben om ook te reageren. Het kan dus zijn dat je niet direct antwoord ontvangt op jouw bericht.

@tomgroen Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat we bij jou een monteur langs gaan sturen om de problemen te verhelpen!

@MarTineZ666 Het storen met de radiozenders wordt opgelost met de komende update! Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de update plaats gaat vinden maar de oplossing staat dus klaar!
Hoe is het Brian? Ik begrijp dat mijn probleem al langere tijd duurt en dat een paar dagen er ook nog wel bij kunnen, maar ik ben het nu toch echt wel een beetje heel erg beu aan het worden. Als T-Mobile binnen nu en 3 werkdagen mijn probleem niet heeft opgelost, zal ik hen juridisch in gebreke gaan stellen. We sturen raketten naar de maan, besturen voertuigen op mars, maar een haperende radio/tv verbinding weten we binnen 4 maanden niet op te lossen. Ik hoor graag spoedig.
We zijn weer een maand verder na de constatering "algemene storing op het netwerk". En er is nog niets veranderd. Hapert nog steeds...

Wat is de oplossing T-Mobile? Wordt het niet eens tijd?:@
@william.vermeulen Ik geloof niet dat Kassa je een technische oplossing gaat geven maar ik kan daar wel voor zorgen! 😉 Ik zie dat er al aardig wat stappen door zijn genomen met mijn collega's, is er ook al een fabrieksreset uitgevoerd van de betreffende TV Box? Zo niet dan zou ik deze graag nog willen proberen, mocht ook dat het probleem niet oplossen dan gaan we de TV Box omwisselen!

Dag Brian, een heel klein beetje vraag je er toch om. Het is t mobile tot op heden ook niet gelukt het probleem op te lossen. En het speelt toch al vanaf januari. Ik heb een maand of anderhalf terug met een collega van jou en toen is alles gereset, modem en ontvanger, geen oplossing. Ik ga er vanuit dat dat gesprek gelogged is, destijds is vanwege het verloren gaan van opnames in de box ons een bos bloemen toegestuurd. Ik hoor graag wat de vervolgstappen zijn, een beetje zat begin ik het wel te worden.
ja op beide kastjes, bij klantenservice hadden ze nog nooit gehoord van deze mankement. maar, het forum staat er vol mee. ze gaf bij mij aan dat het aan mijn abonnement lag die te laag zou zijn.
Reputatie 7
@william.vermeulen Ik geloof niet dat Kassa je een technische oplossing gaat geven maar ik kan daar wel voor zorgen! 😉 Ik zie dat er al aardig wat stappen door zijn genomen met mijn collega's, is er ook al een fabrieksreset uitgevoerd van de betreffende TV Box? Zo niet dan zou ik deze graag nog willen proberen, mocht ook dat het probleem niet oplossen dan gaan we de TV Box omwisselen!

@tomgroen speelt het bij jou op beide TV Boxen of op één van de twee? En wat gebeurt er exact? Dan kijk ik ook graag met jou mee!
beste william

ik heb hier ook last van maar ik gebruik de niet opname box.
@william.vermeulen Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is om de oorzaak te verhelpen! Ervaar je de problemen met alle TV Boxen of is er een specifieke TV Box waar de problemen mee spelen? Je kan een schriftelijke klacht indienen als je wil maar ik kijk met liever met je naar hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen! ;)

Ik ervaar de problemen alleen op de box met de opnamemogelijkheid. Een collega van u, zou een ticket aanmaken voor de technische dienst, maar ook hier is niets van terecht gekomen. Ik heb geen idee of u hiervoor gevoelig bent, maar als dit probleem niet opgelost is binnen 7 werkdagen, dan stel ik t mobile in gebreke. Ik ga nu in iedergeval mijn probleem bij het programma Kassa neerleggen, misschien dat zij wat verder komen.
Reputatie 7
@william.vermeulen Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is om de oorzaak te verhelpen! Ervaar je de problemen met alle TV Boxen of is er een specifieke TV Box waar de problemen mee spelen? Je kan een schriftelijke klacht indienen als je wil maar ik kijk met liever met je naar hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen! ;)

@Opagod Super dat het voor jou is verholpen! We zien de oude TV Box tegemoet!
@OpaGod Hoe is het resultaat met de nieuwe TV Box? :)

Ik heb de nieuwe box geïnstalleerd en voor zover ik kan horen gaat het nu goed. Heb de radio expres een nacht aan laten staan en niet gewisseld van kanaal. Toen ik 's ochtends de TV aan heb gezet kwam de radio zonder haperingen tevoorschijn. Ik ben er zeker van dat de storing nu is opgelost. Ik ga de oude box z.s.m. retour sturen.
Klanten service geeft mij aan dat ik een schriftelijke klacht in moet dienen via email. Welk emailadres dien ik daarvoor te gebruiken?
@william.vermeulen Ik zie dat er in jouw geval nog een switch tussen zit, om uit te sluiten dat dit de oorzaak is heeft mijn collega geadviseerd om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten. Laat zeker even weten wat hier het resultaat van is!

As we speak aan het bellen met klantenservice. Het stekkertje wisselen heeft geen enkel (positief) effect gehad. Laten we hopen op een oplossing. Ik zie dit echt als een goede reden om T-Mobile in gebreken te gaan stellen.
Reputatie 7
@OpaGod Hoe is het resultaat met de nieuwe TV Box? :)

@william.vermeulen Ik zie dat er in jouw geval nog een switch tussen zit, om uit te sluiten dat dit de oorzaak is heeft mijn collega geadviseerd om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten. Laat zeker even weten wat hier het resultaat van is!
Ik heb hier hetzelfde probleem. In mijn geval deed de medewerker van de klantenservice in ieder geval heel erg zijn best. Nou ben ik niet helemaal onbekend met netwerken etc., maar als de medewerker volgens "het protocol" moet werken, dan duurt het wel even voor je probleem opgelost is of lijkt te worden. Ik heb nu meerdere keren contact gehad en met alle resets etc. heeft het probleem zich niet opgelost. Kost iedere keer heeeeeeeel veel tijd en geeft alleen maar meer frustratie. Ik heb nu de opdracht gekregen de volgende keer mijn stekkertjes even om te steken, maar heb erg het idee (gezien het aantal meldingen over deze ontvanger) dat hiermee mijn probleem ook niet is opgelost. Hoop op een goede oplossing op korte termijn.
Ik denk dat er nu echt wat gaat gebeuren. Kreeg onderstaand mailtje:
Beste klant,

Je hebt aangegeven dat er iets mis is met je Interactieve TV Box. Onze technische helpdesk heeft naar het probleem gekeken en de TV Box is helaas niet meer te repareren. Maar maak je geen zorgen, de nieuwe TV Box is al naar je onderweg. Gelukkig kun je in de tussentijd TV blijven kijken met de TV Anywhere app.


Nu ff afwachten of de storing hier ook werkelijk mee verholpen word.
Dag OpaGod,

Ik heb alles nog eens nagekeken en ik zie wat raars in de lijn terug! Ik vermoed dat we hier de netwerkbeheerder voor nodig hebben. Het ligt er een beetje aan hoe diep het probleem in het netwerk blijkt te zitten, hoe gemakkelijk het op te lossen is. Er is dus inderdaad niets mis met de kabels of de apparatuur bij jou thuis. Bedankt voor het nalopen, aandrukken, etcetera, dat kunnen we nu wel uitsluiten! Je wordt door middel van e-mail of telefoon op de hoogte gehouden. Laat je weten hoe het zich ontwikkelt?


Ok, goed dat je wat in de "lijn" hebt gevonden. Kan je dan ook uitleggen wat dat te maken hebt met het gaan hakkelen van het radio-geluid na een uur of twee??? Het mag best wel technisch worden daar ik dat misschien best wel kan begrijpen. Ik kan het namelijk niet verklaren met een "ruis" op de lijn omdat het hakkelen verdwijnt als ik van kanaal verwissel.
Ik heb trouwens nog geen mail of telefoon ontvangen dus weet niet of er wat veranderd is/moet zijn.
Nou, de Technische dienst is ingeschakeld voor het probleem en al vrij vlot kreeg ik een email met onderstaand geautomatiseerd antwoord. Een "algemene storing" dus....??? Hmmmmmm... ik ben zeer benieuwd hoe lang het gaat duren voor het opgelost is....


Beste klant,

Je hebt een storing bij ons gemeld. Na onderzoek blijkt dat er sprake is van een algemene storing op het netwerk. We werken hard om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
Reputatie 7
Dag MarTineZ666,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je een update gegeven in een PM. 🆒
Beste Sander, ik heb je een PM gestuurd met alle gegevens.
Reputatie 7
Dag MarTineZ666,

Ook bij jou kijk ik graag mee! Je schrijft dat je al enkele zaken hebt uitgeprobeerd: super! Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Kun je mij ook vertellen wat het resultaat van het omwisselen van de boxjes was? Bleef de hapering bij de TV Box of bij de locatie? Wat was de snelheid op de bekabelde computer? Tot slot: hoe is de TV Box verbonden met het modem? Is dit direct verbonden of zit hier nog apparatuur of een verlengstukje tussen?

Ik hoor graag, zodat ik aan de slag kan! 🙂
Reputatie 7
Dag OpaGod,

Ik heb alles nog eens nagekeken en ik zie wat raars in de lijn terug! Ik vermoed dat we hier de netwerkbeheerder voor nodig hebben. Het ligt er een beetje aan hoe diep het probleem in het netwerk blijkt te zitten, hoe gemakkelijk het op te lossen is. Er is dus inderdaad niets mis met de kabels of de apparatuur bij jou thuis. Bedankt voor het nalopen, aandrukken, etcetera, dat kunnen we nu wel uitsluiten! Je wordt door middel van e-mail of telefoon op de hoogte gehouden. Laat je weten hoe het zich ontwikkelt?
Kijkt er niemand van T-Mobile mee op het forum?:?
Het is bij mij ook weer aan het hakkelen. Na een tijdje is het hakkelen weer begonnen (Ik heb het niet eerder gehoord want ik ben een tijdlang niet thuis geweest). Wat het veroorzaakt is mij nog steeds een raadsel (buffer?) maar dat het hardware-matig is en NIET opgelost kan worden door wat voor reset dan ook is mij nu wel duidelijk. Ook valt mij op dat T-Mobile NIETS maar dan ook NIETS wil weten van hardwarematige oplossingen. Ze blijven zeuren om resets, kabels vervangen, knopjes drukken en andere dingen die niets uithalen. Een nieuwe (andere) box opsturen die wel werkt zou een VEEL klantvriendelijker oplossing zijn. Natuurlijk niet direct maar als een klant al twee maanden aanmoddert met resets, kabels vervangen, knopjes drukken en andere dingen die niets uithalen dan wordt het volgens mij toch eens tijd om het probleem van een andere kant te gaan bekijken en dan een oplossing aandragen. Mijn waardering voor de klantenservice begint wel in een rap tempo te dalen moet ik zeggen.
Nu eens kijken hoe T-Mobile hierop gaat reageren.

Reageer