Beantwoord

Hoe vind ik pincode welke hoort bij tv klantnummer

  • 1 February 2024
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Goedenavond,

hoe vind ik pincode welke hoort bij tv klantnummer

dank alvast

 

Groet Rinus

icon

Beste antwoord door MJS Apel 2 February 2024, 15:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @MJS Apel  in je account en in de app vind je de tv pincode.

MVG 

Dank voor uw reactie.

ik kan echter géén pincode vinden in de Odido app

ook de link welke staat op de inlog van de tv app brengt me geen oplossing omdat ik dan weer in de app terecht kom van mijn mobiel. 
 

is er soms nog een andere Odido app?

 

hoor het graag

 

Rinus

Reputatie 7
Badge +5

Hi @MJS Apel, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met jouw TV gegevens. Zo kun je direct aan de slag! Kan het zijn dat je jouw Internet + TV abonnement nog niet hebt gekoppeld aan je mobiele account? Je kunt dit gemakkelijk doen door op Abonnementen toevoegen te klikken in de app. Zo heb je inzicht in beide abonnementen!

Hi @MJS Apel, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met jouw TV gegevens. Zo kun je direct aan de slag! Kan het zijn dat je jouw Internet + TV abonnement nog niet hebt gekoppeld aan je mobiele account? Je kunt dit gemakkelijk doen door op Abonnementen toevoegen te klikken in de app. Zo heb je inzicht in beide abonnementen!

 

Dank

nu is t duidelijk. 
 

ik ga de 2 koppelen

Groet Rinus

Reputatie 2

Hi team, ik kan nergens mijn TV pincode vinden, ook niet in de app en zeker niet in Mijn Odido omgeving waarin alleen mijn mobiele abonnement staat. Kunnen jullie hier zsm op reageren?

Stefanos

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Stefanos25, ik help je graag aan je TV pincode, dit is snel geregeld! Ik zie dat je ook nog een eigen topic hebt geopend, namelijk: Kan TV Pincode niet vinden. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag tot één topic te beperken zodat de informatie consistent en het antwoord adequaat is.

Ik kom er snel aan met je TV pincode, je kan snel volop genieten! 😄

Reageer