[info] Onderhoud update TV



Toon eerste reactie

33 reacties

En graag grotere letters in de tv gids!
De interactieve tv box werkt zeer vertraagt, gaat dat ook met e update opgelost worden, daarbij op Sat 1 kan niets opgenomen worden, gaat dat ook aangepast worden?
Wordt er dan ook iets gedaan aan de snelheid van de settopbox? Deze reageert tergend langzaam (5-7 seconde) bij bijv naar gids gaan; Ook na opnieuw opstarten. Wat me nog meer opvalt, de interface is onoverzichtelijk en niet gebruikersvriendelijk (NPO1 is niet de eerste zender bij heen en weer scrollen,bijvoorbeeld.)
Wat ik ook mis, is de mogelijkheid om via de APP programma's op te nemen mijn vorige provider had wel de mogelijkheid via de app
Hallo, een update, dat belooft wat.
Ik ben het eens met dutch-boy. Het werkt niet goed, erg gebruiksonvriendelijk.
Bovendien is de opname capaciteit veel te weinig.
Een andere 'update' suggestie?? Ondertiteling bij de programma's van de BBC. Ik heb er al een aantal keren over gebeld, maar tot nu toe geen ondertiteling. Kan dat in een update meegenomen worden?
Wordt het programmagids ook aangepakt zodat je makkelijker programma's kan programmeren die 3 dagen later komen en dat programma's optijd beginnen met opnemen en niet halverwege starten of programma's opnemen die gepland staan in een week reeks maar niet meer uitgezonden worden waardoor je dus met naam Vis-TV opneem maar als je kijk naar een totaal ander programma?

ik vindt het totaal gebruiks onvriendelijk zoals het nu gaat
Wordt er nu ook iets gedaan aan t spontaan opnieuw opstarten van de box en dat je dan niet je geprogrammeerde opnames kwijt bent
Reputatie 3
Hallo Sander, omvat deze update ook zap verbeteringen qua snelheid

Reageer