[Info] Tijd voor een upgrade

  • 18 April 2017
  • 29 reacties
  • 4229 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Hallo,

Door deze update is de guide zodanig veranderd dat het nu lastiger is om de kanalen en de aanvullende informatie van een show te lezen, vooral als de achtergrond wit is! Gaat dit zo snel mogelijk weer aangepast worden? Een zwarte achtergrond bijv.?
Ik heb het kastje gereset (stekker eruit gehaald) en weer aangezet en de guide ziet er weer 'normaal' uit! Dank je wel apis4! 😳
Sinds de updates ben ik alles op de hardeschijf kwijt. Heb ook geen programma gemist meer. Denk er deftig over na om weer naar ziggo over te stappen . Toen het nog Vodafone was nooit geen problemen gehad. Nu continu waardeloos.
Ik ervaar ook zeer trage decoder vooral bij het oproepen van het menu. 5 a 6 seconden tvgids ook gerust een pas seconden. het opnemen van programma's , dat slaat werkelijk alles. Hij blijft in serie opnemen terwijl het seizoen al voorbij is en op hetzelfde tijdstip totaalbedrag iets anders uitgezonden wordt. Klopt ik herken dit ook, onhandig! En je zou denken dat dit makkelijk te herstellen moet zijn voor t-mobile

Reageer